Понад 400 пілотів подали груповий позов проти компанії Boeing за навмисне приховування неполадок

23 червня 2019, 09:03

Понад 400 пілотів подали груповий позов проти компанії Boeing через навмисне «безпрецедентне приховування» «конструктивних недоліків» літака.

Про це повідомляє австралійське агентство ABC з посиланням на судові документи.

Суть претензії полягає в тому, що пілоти вчилися літати на 737 MAX, а оскільки польоти цієї моделі літака зараз припинені, вони зазнали збитків, а також зазнали психологічного дискомфорту через відсутність роботи.

Відео дня

Ініціатор групового позову побажав зберегти анонімність через «страх розправи з боку Boeing і дискримінації його клієнтами».

За його словами, Boeing «брав участь у безпрецедентному приховуванні відомих конструктивних недоліків MAX, що, як і очікувалося, призвело до падіння двох літаків MAX і подальшої припинення польотів всіх літаків MAX по всьому світу».

Пілоти, які подали позов, обурені рішенням Boeing встановити автоматизоване програмне забезпечення. На думку неназваного ініціатора позову, воно додало літаку «небезпечні аеродинамічні недоліки при управлінні».

Груповий позов буде розглянутий в суді Чикаго. Слухання призначені на 21 жовтня 2019 року.

Нагадаємо, пасажирський літак Boeing 737 Max 8 авіакомпанії Ethiopian Airlines розбився вранці 10 березня, за шість хвилин після вильоту з аеропорту Боле в столиці Ефіопії Аддіс-Абебі. Лайнер виконував рейс в кенійській столиці Найробі.

В результаті всі 149 пасажирів і вісім членів екіпажу загинули.

В авіакомпанії заявили, що пілоти літака повідомили про «труднощі» і питали дозвіл на посадку в аеропорту вильоту.

Після цього по всьому світу призупинили польоти Boeing 737 МАХ 8.

Лайнер такої самої моделі розбився в жовтні 2018 року в Індонезії. Boeing 737 MAX авіакомпанії Lion Air впав в море через 13 хвилин після зльоту. Тоді в результаті авіакатастрофи загинули 189 осіб.

Слідчі помітили схожий сценарій в обох катастрофах і припустили, що до трагедії призвів збій в роботі системи для запобігання звалювання. В результаті збою програмного забезпечення система в обох випадках направляла літаки в піке, незважаючи на спроби пілотів зберегти контроль.

Президент корпорації Boeing Денніс Мюленбург офіційно визнав, що катастрофи літаків Boeing-737 MAX в Індонезії та Ефіопії сталися через некоректну роботу програмного забезпечення.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X