В Samsung Україна прокоментували блокування сірих телевізорів
У компанії підкреслили, що і раніше смарт-функції в таких телевізорах були недоступні через географічних обмежень.
У компанії Samsung Україна пояснили, що недавні епізоди блокування смарт-телевізорів пов’язані з тим, що виробник змінив технологію надання послуги Smart Hub \ Smart TV. Про це компанія повідомила у відповіді на питання НВ Бізнес.
В результаті змін технологія може не працювати на телевізорах, які були вироблені для використання на території інших держав або регіонів відповідно до діючих в цих країнах технічними стандартами і законодавчими вимогами.
«Не вірним буде говорити, що виробник заблокував дану послугу», — додали в Samsung Україна.
У Samsung підкреслили, що використання «сірих» телевізорів було неможливим і раніше, проте деякі компанії привозили їх в Україну, перепрошивали пристрої і міняли настройки в недоступному для користувача сервісному меню.
«Тобто від початку Smart Hub \ Smart TV в таких телевізорах не був доступний», — відзначили в Samsung.
У компанії відзначили, що не володіють інформацією щодо неофіційних дистриб’юторів, які імпортують в Україну телевізори, при цьому платять податки, митні платежі та складають декларацію відповідності.
Приблизно 90% офіційно імпортованих в Україну телевізорів Samsung зроблені в Словаччині, Угорщині, В'єтнамі та Китаї, однак в точках продажів ще може залишатися незначна кількість пристроїв виробництва Росії.
З питань роботи заблокованих телевізорів в Samsung рекомендують звертатися до авторизованих сервісних центрів компанії, на гарячу лінію Samsung або безпосередньо до компанії-продавця, в якій було придбано такий пристрій.
Нагадаємо, що недавно користувачі почали скаржитися на блокування смарт-телевізорів Samsung, які були ввезені в країну не офіційними дистриб’юторами.