BlaBlaBus планує вийти на український ринок

25 червня 2019, 14:45

Компанія сконцентрує зусилля на створенні об'єднаної мережі автобусних маршрутів і карпулінга в глобальному масштабі

Французька компанія BlaBlaBus, автобусна дочка райдшер-сервісу BlaBlaCar, планує вийти на ринок України. Таку заяву зробив один із засновників BlaBlaCar Ніколя Брюссон, повідомляє ЦТС.

Відео дня

«Ми подвоїмо зусилля для виходу на ринок автобусних перевезень в Україні, — сказав він. — Наш перший автобусний рейс BlaBlaBus вже запущений у Німеччині. Німеччина повинна отримати вигоду з виходу BlaBlaBus на ринок, адже цінової конкуренції стане більше, а також з’явиться вибір для мандрівників. Ми плануємо поєднати нашими рейсами 60 міст по всій Німеччині і Бенілюксу протягом першого року роботи. Потім ми розширимо охоплення BlaBlaBus на всю Європу».

Засновник BlaBlaCar і BlaBlaBus пов’язує подальший розвиток бізнесу виключно з автомобільним транспортом.

«Ми хочемо стати відправною точкою для спільних подорожей автомобільним транспортом, — сказав Брюссон. — Наші пріоритети показують, що місія BlaBlaCar переросла карпулінг на далекі відстані: ми хочемо стати відправною точкою для спільних автомобільних подорожей. У контексті невідкладної боротьби з глобальним потеплінням, наш „ворог“ — порожня машина на трасі, і зараз у нашої команди повно мотивації впоратися з цією проблемою. В Європі переважна більшість (75−80%) міжміських поїздок відбувається на машинах, в середньому на борту автомобіля є всього 1,9 людини. Раніше ми боролися з безглуздою тратою ресурсів, заповнюючи порожні автомобілі. Тепер, крім цього, ми пропонуємо автобуси в якості альтернативи. Автобусам належить зіграти істотну роль в скороченні кількості автомобілів на дорогах, зменшення викидів CO2 і зниження вартості поїздок».

Брюссон обіцяє сконцентрувати зусилля на створенні об'єднаної мережі автобусних маршрутів і карпулінга в глобальному масштабі.

Експерименти компанії на ринку автобусних перевезень у Франції, які проводилися в 2018 році, показали, що об'єднання двох видів транспорту призводить до збільшення пасажиропотоку і притоку нових клієнтів (в 1,5 рази), без значного зменшення частки карпулінга.

Раніше повідомлялося, що BlaBlaCar має намір запустити в Україні повноцінну платну модель у другому півріччі 2019 року.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X