У BlaBlaCar заперечують плани щодо виходу бренду BlaBlaBus на український ринок — ЛІГА

26 червня 2019, 10:50

У BlaBlaCar мають намір зосередиться на партнерському підході роботи з максимальною кількістю українських перевізників

Сервіс пошуку попутників BlaBlaCar не має наміру заходити на український ринок автобусних перевезень під власним брендом BlaBlaBus. Про це повідомляє Liga.Tech.

«Що стосується України, то наш ринок істотно відрізняється від ринку автобусних перевезень у західноєвропейських країнах. На українському ринку ми не плануємо запускати автобуси під своїм брендом», — заявив керівник BlaBlaCar в Україні Олексій Лазоренко.

Відео дня

У компанії відзначають велику фрагментованість українського автобусного ринку і мають намір зосередиться на партнерському підході роботи з максимальною кількістю українських перевізників.

«В даний момент працюємо над тим, щоб запропонувати ринку комфортну модель взаємодії, від якої б залишилися у виграші всі учасники ринку, особливо пасажири. Будь-яка міжміська поїздка може бути доступною в два кліки і бути економічно вигідною і комфортною», — відзначають у компанії.

Раніше повідомлялося, що один із засновників BlaBlaCar Ніколя Брюссон заявив про плани BlaBlaBus вийти на український ринок.

Показати ще новини
Радіо NV
X