Більше половини нових міжнародних брендів в Києві - преміум-класу

4 вересня 2018, 09:59

У першому півріччі на ринок Києва вийшло 11 міжнародних брендів, з яких 55% є брендами преміум-класу.

Такі дані наведено в звіті консалтингової компанії CBRE Україна.

"Все більше міжнародних брендів виходять на ринок Києва, проте нова пропозиція залишається обмеженою", – зазначають у компанії.

Відео дня

Зокрема, в преміальному сегменті на ринку з'явилися бренди All Saints, Emporio Armani, HUGO, Jo Malone, Kilian, Santoni.

Третина нових марок (27%) припало на бренди одягу середнього класу Antoni Morato, DeFacto, Koton.

У спеціалізованому сегменті з'явилося 9% із брендів, що зайшли до Києва, і 3% з'явилося в сегменті товарів для будинку.

Консалтингова компанія CBRE Україна працює 2008 року, входить в міжнародну консалтингову компанію CBRE, яка надає повний спектр послуг в сфері комерційної нерухомості.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X