BigData в ритейлі. Кейс Fozzy Group і Vodafone

12 серпня 2019, 16:16

Група компаній Fozzy Group, якій належать супермаркети Сільпо і магазини Фора, використовувала великі дані оператора мобільного зв’язку Vodafone для планування і розвитку мережі ритейлу.

Про це йдеться в прес-релізі Vodafone.

Аналітики Fozzy Group отримали дані про те, наскільки жваве те чи інше місце в розрізі різного часу доби, будніх і вихідних днів, а також про якісний портрет аудиторії, що проходить через магазини. Він дозволяє розділити потік людей в місці розташування магазину на тих, які живуть/працюють/проходять повз, а також визначити переважну аудиторію в даній точці в розрізі статі, рівня доходу, наявності автомобіля та багатьох інших характеристик, розповіли в Vodafone.

Відео дня

У компанії додали, що такий аналіз дозволяє оцінювати ефективність існуючих і планувати відкриття нових магазинів, правильно визначати найбільш ефективний формат магазину і вибирати місця розташування.

"Спочатку ми отримали пілотну вибірку, яка досить детально описувала структуру та поведінку абонентів. Тому вирішили, що ці дані можуть бути корисними для опису аудиторії навколо магазинів, перш за все, нових. Згодом отримали дані про всі наші магазини, щоб створювати прогнозні моделі і визначати асортимент магазину відповідно до потреб аудиторії. Ще не системно, але працюємо над створенням моделі, використовуючи дані з різних джерел. Також оновлюємо модель прогнозування продаж в нових магазинах таким чином, щоб враховувати, в тому числі, і дані Vodafone, що стосуються бізнес-активності та структури аудиторії", - сказав начальник департаменту стратегічного аналізу Fozzy Group Володимир Коссе.

Він додав, що в майбутньому за допомогою цих даних група планує підвищити точність прогнозування виручки нових магазинів і визначати найбільш відповідний розташуванню асортимент магазину ще на етапі проектування.

У Vodafone підкреслили, що в подальшому аналітика також дозволить правильно спланувати логістику для постачальників і покупців, зменшити витрати на її організацію.

Нагадаємо, раніше мобільний оператор Київстар повідомляв, що у компанії вже близько 70 партнерів в сфері Big Data.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X