Безпека та репутація. Ford і Toyota відкликають мільйони автомобілів

11 січня, 18:45
959
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Безпека та репутація. Ford і Toyota відкликають мільйони автомобілів - фото

EPA

Найбільше автомобілів - 1 млн 300 тисяч Toyota відкликає у США

Toyota та Ford відкликають мільйони автомобілів через подушки безпеки від японської фірми Takata.

Смертельно небезпечна несправність

Toyota відкликає майже два мільйони автомобілів, найбільше - мільйон триста тисяч - у США, зазначається в сюжеті Радіо НВ.

Про це розповів виконавчий директор дослідницького інституту Toyota Джил Прет. Він зазначив, що подушки від японської фірми Takata можуть розкритися з дуже великою силою і травмувати водія та пасажирів шматочками пластика і металу. Вони також можуть спрацювати за неаварійних умов. 

Подушки від японської фірми Takata можуть розкритися з дуже великою силою і травмувати водія та пасажирів


"Суть того, що зараз робить Toyota, полягає в тому, щоб покращити авто і убезпечити людей. Ми розуміємо, що наші акції вже відреагували не найкращим чином. Це очікувано, але не катастрофічно. Однак таким чином ми зможемо зберегти життя. Досить того, що на автокатастрофи припадає 30% смертей", - заявив Прет.

Цей брак у різних моделях призвів до смерті 23 людей. Понад дві сотні людей постраждали. 

У список  моделей, які потребують ремонту, входять моделі 4Runner, Corolla, Matrix, Sienna, а також окремі моделі Lexus.

Погано для акціонерів, але добре для іміджу

Генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів та дилерів Олег Назаренко вважає, що такий крок компаній позитивний для їхнього іміджу. У розмові з Радіо НВ він припустив, що ситуація може негативно вплинути на акції. Але для таких гігантів як Toyota і Ford репутація на першому місці. 

Президент Toyota не хоче потім стояти перед судом


"Ви колись чули, щоб Жигулі відкликали щось? А от Toyota, Mercedes, BMW, Audi, Honda відкликають. Президент Toyota не хоче потім стояти перед судом. І він швидше наплює на інтереси акціонерів, ніж зробить щось незаконне. Може, для кишені капіталістів це погано, бо вони хочуть обдирати, побільше заробляти. Але для іміджу компанії це дуже добре і значить дуже багато", - вважає Назаренко.

Чому несправності виявляють після продажу авто

Іноді на етапі краш-тестів неможливо відстежити такі дефекти, поки авто нове. Вони виявляються в результаті зношення автівки, - зазначив в інтерв'ю Радіо НВ фахівець у галузі автомобільних технологій Євген Муджирі. Він зауважив, що процедура відкликання авто означає що інженери компанії допрацьовують автомобіль навіть після його продажу. 

З часом всі помилки можуть проявитись з більшою імовірністю, ніж це відбувається з новим автомобілем


"Автомобіль коли новий, на ньому може все працювати, а якщо ним покористуватись якийсь термін - рік-два, якісь деталі притираються, щось утрутрушується в процесі експлуатації, залежно від того, якої якості дороги або де власник експлуатує свій автомобіль. Тому з часом всі помилки можуть проявитись з більшою імовірністю, ніж це відбувається з новим, щойно зібраним автомобілем на якихось тестових майданчиках", - пояснив Муджирі.

Сучасні автомобільні системи безпеки

Сучасні автомобільні системи влаштовані таким чином, що подушки захищають лише у комплексі з ременями  безпеки та переднатягувачами. Про це в інтерв'ю Радіо НВ розповіла голова громадської організації Traffic Challenge Ольга Дробишева. Вона зазначила, що раніше системи безпеки працювали інакше, і подушки спрацьовували навіть тоді, коли водії забували пристібнутись. Дробишева наголосила, що засоби безпеки, які працюють з дефектами, можуть навіть погіршити наслідки від ДТП. 

"Самі по собі подушки безпеки мають спрацювати. А вони мають спрацювати разом з пасками безпеки, переднатягувачем. І все це має бути в ідеальному стані в автомобілі. Тобто для цього є технічна перевірка, яка має бути регулярно за графіком", - говорить голова Traffic Challenge.

Засоби безпеки, які працюють з дефектами, можуть навіть погіршити наслідки від ДТП. 


Зараз навіть автівки середнього класу від $25 тисяч обладнані системами другого рівня автономності. Зокрема, вони допомагають утримувати машину у смузі руху, контролювати відстань до інших автівок, а також можуть гальмувати і розганятися, зважаючи на потік транспорту навколо. Про це в інтерв'ю Радіо НВ розповів автомобільний експерт Рауль Чилачава. Він додав, що провідні автомобільні компанії мають амбітні плани до 2025-2030 років повністю налагодити автономне керування. Експерт прогнозує, що за 10 років у світі точно з'явиться громадський транспорт на автопілоті. 

"Є величезна кількість систем, які дозволяють вам, наприклад, коли ви виїжджаєте заднім ходом з парковки і не бачите, чи проїжджає повз вас автомобіль, чи ні, то в автомобілі встановлені спеціальні камери, спеціальні системи, які самі зупинять автомобіль у випадку, якщо комп'ютер прийме рішення, що може статися аварія. Також є камери колового огляду. За допомогою цих камер комп'ютер обробляє інформацію, яка надходить в автомобіль, і може автомобіль зупинити або уповільнити його, щоб запобігти аварії", - зазначив Чилачава.

Він зауважив, що сучасні системи безпеки з автономними функціями допомагають уникнути аварій.

Журнал НВ (№10)

Момент істини

Шість головних претендентів на президентське крісло відповіли НВ на сім запитань — політичних, світоглядних і особистих

Читати журнал українською

ТОП 3

Компанії/Ринки

Вчора, 10:48

thumb img
Skoda відмовилася будувати автозавод в Україні
5252
Компанії/Ринки

Вчора, 10:13

thumb img
У двох областях України відключилося ефірне цифрове телемовлення - гендиректор 1+1
1356
Компанії/Ринки

Вчора, 12:17

thumb img
Посольство США стурбоване змінами в статуті Нафтогазу
1300

Головне

Події

Вчора, 20:54

thumb img
Черніговом пронісся буревій: вирвано з коренем дерева та зірвано дахи
Події

Вчора, 18:24

thumb img
Бойовики посилили обстріли з мінометів, один український військовий загинув - штаб ООС
Події

Сьогодні, 13:19

thumb img
Донбас: у зоні ООС від кулі снайпера загинув військовий медик