Bayadera Group відкриває мережу власних магазинів
Bayadera Group має намір за три роки створити мережу з 10 оптових магазинів в Києві
Bayadera Group представила перший власний магазин у форматі wholesales — оптовий магазин з продажу вина та міцних напоїв. Про це в групі компаній повідомили НВ Бізнес.
Планується, що протягом трьох років мережа розшириться до 10 магазинів-складів Wine Wine в Києві.
«Фактично, це перший досвід запуску приватного рітейлу для виробничо-дистриб'юторської компанії. Bayadera Group протягом багатьох років є лідером по виробництву і найбільшим імпортером алкоголю в Україні, тому запуск власної мережі магазинів став логічним кроком», — сказано в повідомленні.
Бізнес-рішення було прийнято у зв’язку зі зміною споживчої поведінки на ринку, заявив директор з розвитку Bayadera Group Євген Шаталов.
«Ми хочемо запропонувати покупцям формувати запаси якісного алкоголю в, як це робиться з продуктами або побутовою хімією. Тобто не купувати по одній пляшці до вечері кілька разів на тиждень, а відразу мінімум 6 пляшок за розумною ціною. І українські споживачі до цього готові» , — сказав він.
Повідомляється, що знижка при купівлі 6 і більше одиниць товару може становити 30%. Потенційною аудиторією оптових закупівель в Bayadera Group також назвали сегмент B2B, але очікують, що основну частину складуть все ж таки кінцеві споживачі.
Крім того, в групі планують відкрити на території магазину дегустаційну кімнату і винний бар.
Після запуску мережі в Києві Bayadera Group має намір відкрити аналогічні магазини в містах-мільйонниках.
Раніше повідомлялося, що Bayadera Group успішно вийшла на ринок Польщі.
Bayadera Group створена в 1991 році. Її власниками є Наталія Бондарева і Святослав Нечитайло. Основні торгові марки — Перша Гільдія, Коzaцька Rаda, Hlibny Dar, Koblevo, Marengo тощо.
Як повідомлялося, наприкінці 2018 року мережа алкогольних магазинів Goodwine запустила pop-up маркет алкоголю GoodDeal на території колишнього заводу Tetra Pak у Києві.