АВК призупинив поставки німецькому партнеру через скандальну рекламу ЧС-2018
Український виробник кондитерських виробів АВК Конфекшінері призупинив поставки цукерок німецькій компанії Dovgan GmbH на тлі скандалу через розміщену на упаковці рекламу Чемпіонату світу з футболу в Росії і написом “смакують як в Росії”.
Про це повідомили у прес-службі української компанії.
Відзначається, що з Dovgan GmbH, яка реалізує продукцію під брендом Matroschka переважно на території Німеччини та інших країн Євросоюзу, АВК співпрацює протягом багатьох років на умовах Private Label. Згідно з домовленостями, німецьким партнерам було поставлено цукерки компанії.
“Дизайн візуалізації тубуса не є розробкою компанії АВК, макет створюється партнерами, виходячи з власних міркувань. За умовами контракту, німецька фірма залишає за собою право в односторонньому порядку приймати рішення з оформлення упаковок”, - пояснили в компанії.
У АВК підкреслили, що Dovgan GmbH, укладаючи наступні контракти з торговими мережами Німеччини, не повідомляє АВК про їхні умови.
“Ми розділяємо думку громадськості та обурення у соціальних мережах, що виникли внаслідок ситуації, яка склалася. На сьогоднішній день будь-які поставки продукції до німецької фірми Dovgan GmbH призупинені”, - відзначили в компанії.
Крім того, в АВК пообіцяли спрямувати кошти, виручені з реалізації даної партії солодощів, на благодійність та підтримку соціальних програм в Україні.
Нагадаємо, що раніше DW опублікувало на своїй Facebook-сторінці ролик про те, що Dovgan GmbH продає цукерки АВК з рекламою Чемпіонату світу з футболу в Росії.
АВК Конфекшінері виробляє продукцію на кондитерській фабриці в Дніпрі. Їй також належали фабрики в Донецьку і Луганську, контроль над якими втрачено. АВК виробляє широку лінійку продуктів: шоколадні, карамельні вироби, вафлі. Випускає продукцію під ТМ Королівський Шедевр, Королівський Шарм Мажор, Бам-Бук, Труфель, Труфалье, Kresko і ін.
У 2016 році компанія встановила лінію по виробництву кави і вивела на ринок власну ТМ Baristi. Компанія експортує свою продукцію в більш ніж 60 країн світу.