Інфографіка. Наскільки глибоко впав ринок авіаперевезень і коли можна сподіватися на його відновлення

17 травня 2020, 13:03

40% активних авіапасажирів збираються почекати ще пів року після закінчення пандемії, перш ніж повернутися до звичного графіку польотів.

Відновлення авіаринку до рівня 2019 року відбудеться в кращому випадку у 2022-му, а при негативному сценарії — у 2023-му. Про це пише журнал НВ.

Причому йдеться про оптимістичний сценарій — відсутність другої хвилі коронавірусу і про швидке одужання глобальної економіки.

Відео дня

Кирило Новиков, радник міністра інфраструктури України, додає, що падіння авіаринку потягнуло за собою всі ланцюжки поставок і всю сферу обслуговування.

«Про нарощування неавіаційної частки доходів аеропортів можна буде забути на рік-два, — зазначає він. — Доведеться боротися хоча б за окупність основного бізнесу».

При цьому США і Євросоюз ще і мають намір по-новому регулювати ринок, — європейські авіакомпанії якраз чекають від Єврокомісії нових, чітко прописаних правил про особливості перельотів під час пандемії і правилах обслуговування пасажирів у аеропортах.

Втім, пасажири і самі не стануть рватися в аеропорти: опитування Міжнародної асоціації повітряного транспорту (IATA) засвідчило, що 40% регулярних користувачів авіапослуг збираються почекати мінімум пів року після закінчення пандемії, перш ніж повернутися до звичайного графіку подорожей.

Детальніше про труднощі, з якими зіткнулися авіакомпанії і те, які шляхи виходу із ситуації вони шукають, читайте у статті Склали крила. Як авіакомпанії намагаються уникнути краху, викликаного пандемією і карантином, опублікованій в № 18 журналу НВ від 14 травня.

Показати ще новини
Радіо НВ
X