Допоможуть моток ізострічки та кіло цвяхів. РФ дозволила Аерофлоту самостійно розробляти авіатехніку для «нестандартних конструкцій»

9 березня, 16:28
РФ намагається обійти санкції - Аерофлоту дозволили «розробляти» авіатехніку (Фото:Maxim Shemetov / Reuters)

РФ намагається обійти санкції - Аерофлоту дозволили «розробляти» авіатехніку (Фото:Maxim Shemetov / Reuters)

Російська авіакомпанія Аерофлот отримала у РФ сертифікат розробника авіатехніки ФАП-21J, що дозволяє розробляти модифікації та нестандартні ремонти літаків та компонентів до них.

Про це повідомляє Інтерфакс із посиланням на інформацію компанії,

В Аерофлоті заявили, що це дає компанії право виконувати розробку документації для нестандартних ремонтів конструкції літаків, модифікацій салону, систем та силових установок, а також розробку значного переліку компонентів ІІІ класу, до яких належать елементи інтер'єру, побутового обладнання.

Відео дня

У 2022 році такий же сертифікат отримало дочірнє підприємство Аерофлоту — провайдер технічного обслуговування та ремонту повітряних суден Аерофлот Технікс.

В Аерофлоті зазначили, що до введення у 2022 році західних санкцій «для вирішення нетипових питань» російські авіакомпанії надсилали запит виробнику повітряного судна або іншим західним організаціям, які мають сертифікати розробника в іноземних юрисдикціях, які розробляли схеми ремонту чи модифікації.

«Тепер вирішення значної частини даних питань можливе за допомогою фахівців Аерофлоту, які працюють у тісній взаємодії з організаціями з ТО, іншими компаніями-розробниками, науково-дослідними підприємствами, а також з авіаційною владою РФ», — зазначили в компанії.

Як повідомлялося, російські авіаперевізники продовжують використовувати 467 літаків Airbus та Boeing. Минулого року в експлуатації було 544 літаки.

Фактично ці літаки були вкрадені у власників і РФ не має права їх експлуатувати як мінімум з міркувань безпеки.

У березні 2022 року Росія заборонила авіакомпаніям повертати орендовані літаки їхнім власникам за кордоном. З того часу більшість літаків продовжують літати навіть попри те, що вони відрізані від важливих оновлень програмного забезпечення та обслуговування, які необхідні для гарантії льотної придатності.

Показати ще новини
Радіо NV
X