Ашан в Росії перестане бути магазином дешевих товарів

10 травня 2018, 10:08

Російський Ашан вирішив змінити комерційну модель: намір розвивати сегмент більш дорогих товарів і наростити асортимент своїх гіпермаркетів.

Про це повідомив генеральний директор Ашан ритейл Росія Франсуа Ремі в інтерв'ю виданню Ведомости.

Мережа позиціонувалася в основному як дискаунтер з упором на дешеві товари, пояснив Ремі.

Відео дня

"У нас вони називаються товарами першої третини асортименту. Завдання зараз - дати клієнтам більш повне пропозицію, особливо в другій і третій третини асортименту, тобто в середньому і преміум-сегменті", - зазначив він.

При цьому, Ашан хоче залишатися дискаунтером в очах покупців, запевняє Ремі: "Навіть якщо це преміальний товар, у нас він має бути дешевшим [ніж у конкурентів - ред.]".

За його словами, число позицій в асортименті мережі виросте на 30-40%. В даний час Ашан пропонує порядку 50 тис. видів товарів.


Мережа магазинів Auchan присутня в 16 країнах світу. Holding Auchan включає в себе три великих автономних організації: Auchan Retail, Immochan і Oney Banque Accord. Власником Auchan Group є Асоціація сім'ї Мюльє (Франція). В Україні торгова мережа гіпермаркетів Ашан складається з 11 об'єктів в 5 областях.


Нагадаємо, що восени 2017 року Україна Ашан викупив свого конкурента - іншу велику мережу гіпермаркетів в українського бізнесмена Олександра Ярославського.

Показати ще новини
Радіо NV
X