Apple втратила статус найдорожчого бренду у світі

0 коментувати
Google обігнала Apple і стала найдорожчим брендом у світі в 2016 році

Google обігнала Apple і стала найдорожчим брендом у світі в 2016 році

Американські компанії займають перші п'ять місць у рейтингу найдорожчих брендів у світі

Про це свідчать результати щорічного дослідження консалтингової фірми Brand Finance, передає Інтерфакс.

При цьому на першу позицію вийшла інтернет-компанія Google, вартість бренду якої збільшилася за минулий рік майже на чверть і досягла $109,47 млрд.

Бренд Apple подешевшав приблизно на 27%, до $107,141 млрд, в результаті чого він опустився на друге місце в рейтингу. На третьому залишився інтернет-ретейлер Amazon.com, вартість бренду якого оцінюється в $106,396 млрд (зростання на 53%). Телекомунікаційна компанія AT&T подорожчала більш ніж на 45%, до $87,016 млрд, і піднялася до четвертого рядка списку порівняно з шостою позицією в 2015 році. На п'яте місце з четвертого опустився Microsoft, незважаючи на те, що вартість бренду зросла більш ніж на 13% - до $76,265 млрд.

На шостому рядку розташовується перша неамериканська компанія - південнокорейський виробник електроніки Samsung ($66,219 млрд, зростання на 13%). Далі знову йдуть представники американського бізнесу Verizon ($65,875 млрд), Walmart ($62,211 млрд) і Facebook ($61,998 млрд). Найбільший китайський банк Industrial & Commercial Bank of China (ICBC) замикає десятку лідерів з показником $47,832 млрд.

Серед європейських компаній найвище місце посідає BMW. Німецький автоконцерн перебуває на 17-й позиції проти 15-ї в 2015 році, вартість його бренду оцінюється в $37,124 млрд.
Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Компанії/Ринки ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: