Apple втратила статус найдорожчого бренду у світі

2 лютого 2017, 08:59
Американські компанії займають перші п'ять місць у рейтингу найдорожчих брендів у світі

Про це свідчать результати щорічного дослідження консалтингової фірми Brand Finance, передає Інтерфакс.

При цьому на першу позицію вийшла інтернет-компанія Google, вартість бренду якої збільшилася за минулий рік майже на чверть і досягла $109,47 млрд.

Відео дня

Бренд Apple подешевшав приблизно на 27%, до $107,141 млрд, в результаті чого він опустився на друге місце в рейтингу. На третьому залишився інтернет-ретейлер Amazon.com, вартість бренду якого оцінюється в $106,396 млрд (зростання на 53%). Телекомунікаційна компанія AT&T подорожчала більш ніж на 45%, до $87,016 млрд, і піднялася до четвертого рядка списку порівняно з шостою позицією в 2015 році. На п'яте місце з четвертого опустився Microsoft, незважаючи на те, що вартість бренду зросла більш ніж на 13% - до $76,265 млрд.

На шостому рядку розташовується перша неамериканська компанія - південнокорейський виробник електроніки Samsung ($66,219 млрд, зростання на 13%). Далі знову йдуть представники американського бізнесу Verizon ($65,875 млрд), Walmart ($62,211 млрд) і Facebook ($61,998 млрд). Найбільший китайський банк Industrial & Commercial Bank of China (ICBC) замикає десятку лідерів з показником $47,832 млрд.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X