Apple втратила $6 млрд через чипи, Amazon показав прибуток лише завдяки хмарним послугам

29 жовтня 2021, 11:15

Техногіганти Apple та Amazon відзвітували за підсумками кварталу. У Amazon сповільнилося зростання онлайн-продажів, Apple недоробила $6 млрд через дефіцит комплектуючих.

За підсумками четвертого кварталу 2021 року виручка Apple зросла на 29% у річному вимірі — до $83,4 млрд, але не виправдала прогнози аналітиків у $84,3 млрд, передає Financial Times.

За словами СЕО компанії Тіма Кука, перебої в ланцюжку поставок виявилися серйознішими, ніж очікували в компанії і коштували Apple $6 млрд недоотриманої виручки. У компанії очікують, що дефіцит обійдеться компанії ще дорожче в період свят — найприбутковіша пора року. За словами Кука, обмеження пропозиції «торкнулися iPhone, iPad і Mac».

Відео дня

Чистий прибуток перевершив очікування, збільшившись на 62% до $20,5 млрд вищому зростанню прибутку від послуг.

На долю iPhone припало 46,6% усієї виручки в минулому кварталі, при цьому продаж смартфонів зріс на 47% - до $38,9 млрд. За словами фіндиректора компанії, кількість передплатників на платні послуги Apple зросла до 745 млн. При цьому, виручка сервісного бізнесу Apple виросла на 25,6% - до $18,3 млрд. Таким чином, напрям послуг став другою категорією, що найбільш швидко зростає після iPhone.

Що стосується Amazon, цього року компанія вперше отримала більше прибутку від послуг, ніж від роздрібних продажів, зазначає CNBC.

За підсумками кварталу продажі ритейлера склали $54,9 млрд, а виторг від вебсервісів, реклами, послуг для сторонніх продавців та підписки на сервіс потокового відео Prime — $55,9 млрд.

Як зазначає видання, без значного прибутку від хмарних послуг ( AWS) компанія б показала збиток за підсумками кварталу. Загальна виручка за підсумками кварталу досягла $110,81 млрд за прогнозу в $111,6 млрд. Вона показала зростання в 15% проти зростання на 37% за аналогічний період минулого року.

Зазначається, що уповільнення зростання продажів Amazon відбувається на тлі повернення споживачів до офлайн-магазинів та кризи в ланцюжках поставок. У четвертому кварталі Amazon прогнозує продажі в діапазоні від $130 млрд до $140 млрд.

Раніше за підсумками кварталу відзвітували інші великі технологічні компанії.

Так, Google заявив про $21,03 млрд прибутку за квартал, виторг від реклами на YouTube зріс на 43%. Ефект нових правил конфіденційності Apple у компанії назвали стриманим.

Також за підсумками кварталу відзвітували такі великі соціальні мережі як Twitter, Facebook і Snapchat. Тоді як Snap і Facebook скаржилися на падіння рекламних доходів через нововведення від Apple, у Twitter заявили, що нові правила iOS не мали значного впливу на рекламну виручку компанії.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X