Модернізований Ан-74. ДП Антонов зібралося виробляти літаки в Канаді

26 липня 2021, 16:30

Україна і Канада готові підписати угоду про спільне виробництво модифікованих літаків Ан-74ТК-200 для міжнародних ринків.

«ДП Антонов і уряд Квебека готові сприяти підписанню угоди між Міністерством стратегічних галузей промисловості України, Державним концерном Укроборонпром і його підприємствами про виробництво літаків Ан-74ТК-200 для міжнародних ринків, в тому числі і північноамериканських», — сказано у повідомленні ДК Укроборонпром.

Відео дня

У концерні відзначили, що у майбутній моделі літака будуть максимально використовуватися новітні перспективні авіаційні технології, такі як «скляна кабіна» та інші. Планується розробити ряд модифікацій базової моделі літаків цивільного та спеціального призначення.

Остаточне складання моделі буде організовано на виробничих потужностях в Україні та Канаді.

Також повідомляється про створення компанії Антонов-Канада, головне завдання якої - просування на міжнародний ринок літаків, розроблених і виготовлених на ДП Антонов.

Літак Ан-74ТК-200 призначений для перевезення 52 пасажирів, вантажів вагою до 10 т, а також змішаних пасажирських і вантажних перевезень на міжнародних повітряних маршрутах короткої і середньої дальності. Максимальна злітна маса літака — 36,5 т, максимальна висота польоту — 10,1 км, крейсерська швидкість — 600−700 км/год, дальність польоту з вантажем 10 т — 950 км, при навантаженні 1,8 т — 4250 км. Екіпаж складається з двох осіб.

Літак можна використовувати в особливо суворих умовах експлуатації, таких як арктичні або високогірні, тимчасові, природні, обмежені злітно-посадочні смуги з мінімальною або відсутньою інфраструктурою підтримки, що є ринковою перевагою даної моделі літака.

«Крім переваг основна модель Aн-74TK-200 має і ряд недоліків, які обмежують або виключають задоволення попиту на ринку. Перш за все це стосується критичної залежності від використання значної кількості компонентів, вироблених на території РФ, які, до того ж, не відповідають сучасним вимогам, що, в свою чергу, не дозволяє отримати обов’язкову сертифікацію літаків на європейських і американських ринках», — заявили в Укроборонпромі.

Раніше, 1 червня Канадська комерційна корпорація і ДК Укроборонпром підписали меморандум про взаєморозуміння і співпрацю в сфері стратегічної безпеки, оборони, аерокосмічної діяльності та виробництві боєприпасів.

Також повідомлялося, що Міністерство стратегічних галузей промисловості і ДК Укроборонпром розглядають можливість відновлення виробництва Ан-74 на Харківському державному авіаційно-виробничому підприємстві.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X