АМКУ заявив про рекордну кількість скарг із закупівель

13 вересня 2018, 20:20

Антимонопольний комітет України (АМКУ) у липні-серпні поточного року отримав 1,5 тис. скарг, що на 43% більше, ніж за аналогічний період попереднього року.

Про це повідомив глава АМКУ Юрій Терентьєв, передає Інтерфакс-Україна.

"За липень-серпень 2018 року, фіксується збільшення кількості скарг на 43%. Якщо за цей період 2017 роки ми отримали 1041 скарг, то зараз - 1490. Загальна кількість скарг у 2014 році була меншою, ніж за ці два місяці", - зазначив Терентьєв.

Відео дня

Кількість рішень, які були прийняті за звітний період, склала 1,1 тис., було відмовлено в задоволенні 332 скарги, повністю або частково задоволені 622 скарги.

"Тобто, фактично, можна говорити про те, що майже 70% скарг містять вимоги, які задовольняються повністю або частково", - підкреслив глава АМКУ.

Лідером за кількістю скарг, що надійшли залишається Укрзалізниця та її філії (155), Міністерство оборони України (89), НАЕК Енергодаром (28), Служба автомобільних доріг у Сумській області (21).

У свою чергу основним скаржникам за звітний період стало підприємство Полтавабудцентр (52), за ним у списку слідує Укрзіз (20), Діавіта (19), Шериф-захист (17).

У структурі заперечування за сферами економічної діяльності за липень-серпень 2018 року лідирують будівельні роботи та ремонт (91), медичне обладнання, фармацевтична продукція та засоби гігієни (39), нафтопродукти, паливо, електроенергія та інші джерела енергії (36), офісна та комп'ютерна техніка (24), транспортне обладнання (22), а також промислова техніка (22).

Нагадаємо, у квітні 2017 року АМКУ заявив про зростання кількості скарг на тендери, пов'язані з послугами організації харчування.

Показати ще новини
Радіо НВ
X