АМКУ вирішив перевірити продаж телеканалу NewsOne

8 жовтня 2018, 14:37

Антимонопольний комітет України (АМКУ) має намір звернутися до власників телеканалу NewsOne з вимогою підтвердити або спростувати інформацію про продаж телеканалу.

Про це повідомили в прес-службі відомства, передає Інтерфакс-Україна.

В АМКУ відзначили, що в комітет не надходила інформація про зміну власника телеканалу, а саме компанії Новини 24 години.

Відео дня

Як повідомлялося, 4 жовтня народний депутат Євген Мураєв, до недавнього часу був власником телеканалу NewsOne, заявив про його продаж народному депутату від фракції Опозиційний блок Тарасу Козаку.

Раніше Мураєв передав 100% статутного фонду телеканалу колишньому заступнику глави адміністрації президента-втікача Віктора Януковича Андрію Портнову.

"Сьогодні власником корпоративних прав телеканалу NewsOne став мій товариш і колега Тарас Козак. Бажаю йому і колективу успіху і зростання", - написав він.

Як зазначає на своїй сторінці у соцмережі журналіст НВ Христина Бердинських, новий власник NewsOne є дуже близьким другом одіозного кума голови Кремля Віктора Медведчука.

Зокрема, з 2013 року колишній заступник голови Держмитниці Козак орендує будинок площею 609 кв. м. у фірми Спорт-тур, кінцевим власником якої є дружина лідера прокремлівської організації Український вибір Оксана Марченко.

Крім того, брати нардепа і Медведчука Сергій та Богдан спільно володіють цілою низкою підприємств.

У свою чергу Портнов у себе в акаунті підкреслив, що більше не має відношення до телеканалу.

"З сьогоднішнього дня я більше не буду мати відношення до інформаційної, адміністративної або іншої діяльності телеканалу", - заявив він.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X