За приховування зв’язків з РФ. АМКУ оштрафував виробника Greenfield на 80 мільйонів

23 грудня 2022, 10:39
Орімі Україна випускає продукцію під брендами Greenfield, TESS, Принцеса Гіта, Принцеса Канді, Принцеса Нурі та Принцеса Ява, Jardin, Piazza del Caffe та Жокей (Фото:pixabay.com)

Орімі Україна випускає продукцію під брендами Greenfield, TESS, Принцеса Гіта, Принцеса Канді, Принцеса Нурі та Принцеса Ява, Jardin, Piazza del Caffe та Жокей (Фото:pixabay.com)

Антимонопольний комітет оштрафував компанію Орімі Україна (ТС Трейд) на 80 млн грн за про повідомлення неповних відомостей про непов’язаність кінцевого бенефіціарного власника компанії з Російською Федерацією.

Як повідомляє пресслужба АМКУ, Орімі Україна — виробник чаю та кави. Його продукція випускається під зареєстрованими в Україні торговельними марками Greenfield, TESS, Принцеса Гіта, Принцеса Канді, Принцеса Нурі та Принцеса Ява, Jardin, Piazza del Caffe та Жокей.

Відео дня

Справу проти компанії АМКУ розпочав за заявою рітейлера — ВОСТОРГ. У ній повідомлялося, що Орімі Україна розіслало торгівельним мережам та дистриб’юторам України електронного листа з заявою про те, що його кінцеві бенефіціарні власники, зокрема і мажоритарний бенефіціарний власник корпоративних прав в статутному капіталі - Вероніка Касьяненко, не пов’язані з Росією.

У листі наголошувалося, що Вероніка Касьяненко є громадянкою Великої Британії останні 10 років та «є міжнародним незалежним приватним інвестором, активно інвестує в акції та облігації публічних компаній у всьому світі … та не інвестує в Росію, не є акціонером будь-яких компаній Росії, не веде бізнес у Росії».

Заявник до АМКУ ж наголошував, що Орімі Україна може бути пов’язане з російською компанією Орими Трэйд, власниками якої є російські підприємці Сергій Касьяненко та Олександр Євневич.

У відповіді, надісланому на вимогу Комітету щодо надання інформації, Орімі Україна зазначила, що не володіє інформацією про зв’язки Вероніки Касьяненко з Сергієм Касьяненком. Однак АМКУ довів, що між ними є родинні зв’язки.

Поширення неповної інформації про своїх власників з Росії може вплинути на наміри торговельних мереж та дистриб’юторів щодо співпраці, а також — на бажання українських споживачів купувати їхні товари. Такі дії є порушенням законодавства про захист від недобросовісної конкуренції. За що й було накладено штраф.

Редактор: Марія Ївженко
Показати ще новини
Радіо NV
X