Американці зібралися витратити рекордну суму на День святого Валентина
В середньому витрати американців у День святого Валентина (14 лютого) у цьому році досягнуть $144 на людину у порівнянні з $136,5 у 2017 році.
Про це свідчать результати опитування, проведеного Національною федерацією роздрібної торгівлі (NRF) США, передає Інтерфакс-Україна.
Очікується, що сукупність витрат складе $19,6 млрд проти $18,2 млрд роком раніше. Таким чином, показники, як середніх, так і сукупних витрат, близькі до рекордних рівнів, зафіксованих у 2016 році.
За даними NRF, відзначати День святого Валентина у цьому році буде 55% населення країни проти 54% у минулому році.
Президент і CEO NRF Метью Шей зазначає, що американці мають намір балувати своїх улюблених подарунками - квітами, цукерками, а також це може включати вечерю і всі супутні Дню святого Валентина моменти.
За даними опитування, із загальної суми $88,9 буде витрачено на подарунок для подружжя/партнерів, $25,2 - на інших членів сім'ї, включаючи дітей і батьків, $7,2 - на подарунки однокласникам дітей/вчителям, $7,1 - на друзів, $5,5 - на святкове частування улюбленим вихованцям і $4,7 на колег.
Найбільші витрати планують американці у віковій категорії від 25 до 34 років - у середньому $202,7.
Близько 19% тих, хто відзначає Валентинов день, мають намір дарувати ювелірні прикраси, загальні витрати на це складуть $4,7 млрд. Близько 35% опитаних поведуть свою другу половину у ресторан, що обійдеться в цілому у $3,7 млрд.
Ще 36% опитаних подарують квіти (загальні витрати $2 млрд), 17% - одяг ($1,9 млрд), 15% - подарункові карти або сертифікати ($1,5 млрд), 46% - листівки ($894 млн).
Солодощі планують дарувати 55% опитаних (50% роком раніше), їх загальна вартість, як очікується, досягне $1,8 млрд.
Популярними залишаються так звані подарунки-враження, у тому числі, квитки на концерт або спортивний захід, їх планують дарувати 24% опитаних.
Подарунки купують в універмагах (35%), дисконтних центрах (32%), в онлайн-магазинах (29%), в спеціалізованих магазинах (19%), а також у флористів (17%) і у невеликих місцевих підприємців (14%).
Зазаначаэться, що споживчі витрати на День закоханих росли в усі роки з 2010 року, крім 2014.