Amazon запустить платформу для luxury-брендів одягу — ЗМІ
У першій половині 2020 року американська компанія Amazon планує запустити онлайн-платформу, на якій будуть представлені luxury-бренди одягу.
Про це пише портал WWD з посиланням на джерела.
За словами співрозмовників, Amazon буде співпрацювати з брендами за моделлю концесії, яку можна побачити в універмагах і спеціалізованих магазинах, де бренди орендують торгові площі або платять відсоток від продажів.
WWD пише, що на новій платформі Amazon компанії будуть повністю контролювати зовнішній вигляд свого онлайн-простору, асортимент і систему знижок. Бренди також отримають доступ до великої логістичної мережі Amazon для швидкої доставки і бази клієнтів.
У статті йдеться про те, що з Amazon співпрацює близько 12 luxury-брендів. Платформу запустять спочатку в США, а потім на міжнародному рівні. Джерела WWD повідомили, що Amazon будує склад для нової платформи в Арізоні. Компанія готова витратити на маркетинг $100 млн.