Amazon вирішив потіснити світові служби доставки – WSJ
Американська компанія-рітейлер Amazon Inc. готується до запуску власної служби доставки покупок і інших посилок від компаній споживачам для прямої конкуренції з такими службами доставки як FedEx Corp. і United Parcel Service Inc. (UPS).
Про це повідомила американська газета The Wall Street Journal з посиланням на власні джерела.
Новий сервіс онлайн-рітейлера буде називатися Shipping with Amazon (SWA), який почне роботу в Лос-Анджелесі вже в найближчі тижні, і до кінця року доставка розшириться ще як мінімум на кілька міст.
Спочатку Amazon буде доставляти товари сторонніх магазинів, що продаються через її сайт, але пізніше може пропонувати цей сервіс всім бажаючими, відзначають джерела видання.
При цьому, Amazon планує запропонувати більш привабливі тарифи, ніж UPS і FedEx, хоча точні ціни поки невідомі.
Відзначимо, що у зв'язку з черговим різким падінням американських фондових ринків найбагатша людина в світі – засновник компанії Amazon Джефф Безос – всього за один день втратив $5,3 млрд. Тепер його статки оцінюються в $113,2 млрд.