Посунув Apple. Amazon став найдорожчим брендом 2022 року

25 січня, 14:35
Вартість Amazon у 2022 році знизилася на 15% (Фото:REUTERS / Lee Smith)

Вартість Amazon у 2022 році знизилася на 15% (Фото:REUTERS / Lee Smith)

За підсумками 2022 року найдорожчим брендом світу став Amazon, посунувши техногіганта Apple на друге місце. Третю сходинку посів Google.

Згідно зі звітом Brand Finance, раніше лідируючу позицію посідав Apple. Однак згідно з новими даними, компанія втратила 16% вартості (з $355,1 млрд до $297,5 млрд). Це пов’язують із падінням очікуваного прибутку.

Відео дня

Вартість Amazon знизилася на 15% (з $350,3 млрд до $299,3 млрд). Це пов’язано зі зниженням довіри клієнтів до бренду через збільшення термінів доставлення товарів. Також це могло бути спричинене зменшенням потреби в інтернет-купівлі після зняття ковідних обмежень.

Тим часом вартість Google, що традиційно займає третє місце, зросла на 7% до $281,4 млрд.

Зросла також і вартість Instagram (плюс 42% до $47,4 млрд), LinkedIn (плюс 49% до $15,5 млрд) й Tesla (ціна бренду зросла на 44% до $66,2 млрд).

Вратили у ціні бренди Samsung (мінус 7% до $99,7 млрд), Alibaba.com (мінус 56% до $10 млрд) і Facebook (ціна знизилася на 42% до $59,0 млрд).

Всього до рейтингу потрапили 48 технологічних брендів, на два менше, ніж торік. Цього року зі списку виключили Snapchat та Twitter.

На початку 2022 року компанія Apple вдруге поспіль отримала звання найціннішого бренду у світі — бренд виробника iPhone оцінили в рекордні $355,1 млрд. Amazon і Google тоді посіли другу й третю позиції відповідно. Amazon подолала позначку $300 млрд — за рік бренд компанії подорожчав на 38% - до $350,3 млрд.

За версією дослідницької компанії World Brand Lab перше місце в рейтингу 500 найвпливовіших брендів у світі-2022 посіла компанія Apple.

Редактор: Марія Ївженко
Показати ще новини
Радіо NV
X