2% світових витрат. Amazon став найбільшим рекламодавцем у світі - дослідження

3 лютого 2020, 17:57

За минулі 10 років компанія збільшила витрати на рекламу в 20 разів.

Компанія Amazon стала найбільшим рекламодавцем у світі за підсумками 2019 року, пише видання Campaign з посиланням на дані дослідження одного з провідних рекламних холдингів Group M.

Відео дня

За минулий рік Amazon витратив на рекламу $ 11 млрд, що склало 2% всіх світових рекламних витрат. Річні витрати компанії на рекламу за підсумками року зросли на 34% ($ 2,8 млрд). За минулі 10 років компанія збільшила витрати на рекламу в 20 разів.

За підсумками 2019 року продажі Amazon зросли на 20% до $ 280,5 млрд, говориться в звіті компанії. Відзначається, що загальні витрати на маркетинг склали $ 18,9 млрд, з яких $ 11 млрд рекламу і близько $ 7,9 млрд на інші витрати.

У попередні роки найбільшими рекламодавцями в світі називали Procter&Gamble і Unilever. Рекламні витрати P&G в 2019 році впали на $ 350 млн до $ 6,8 млрд.

Нагадаємо, що акції Amazon зросли до $ 2100. після публікації звіту за четвертий квартал 2019 року. Завдяки цьому стан Джеффа Безоса зросла на $ 13 млрд за 15 хвилин .

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X