Золоті імена. Скільки коштують десять найдорожчих брендів світу — інфографіка

9 лютого 2020, 07:11

Американський онлайн-ритейлер Amazon втретє поспіль очолив рейтинг 500 найдорожчих брендів світу (Brand Finance Global 500) з рекордною вартістю $220 млрд.

Журнал НВ у своїй інфографіці розповідає про ключові показники першої десятки рейтингу.

До топ-10 найдорожчих брендів увійшли п’ять представників зі сфери IT-технологій, два — зі сфери ритейлу і по одному — з банківського, страхового та медіабізнесу.

Відео дня

1. Amazon — вартість бренду $ 220,8 млрд

2. Google — $ 159,78 млрд

3. Apple — $ 140,5 млрд

4. Microsoft — $ 117,1 млрд

5. Samsung Group — $ 94,5 млрд

6. ICBC — $ 80,8 млрд

7. Facebook — $ 79,8 млрд

8. Walmart — $ 69,0 млрд

9. Ping An — $ 69,0 млрд

10. Huawei — $ 65,1 млрд

Читайте цей матеріал у свіжому номері журналу НВ — № 4 від 6 лютого 2020 року

Редактор: Інна Семенова
Показати ще новини
Радіо NV
X