Золоті імена. Скільки коштують десять найдорожчих брендів світу — інфографіка
Американський онлайн-ритейлер Amazon втретє поспіль очолив рейтинг 500 найдорожчих брендів світу (Brand Finance Global 500) з рекордною вартістю $220 млрд.
Журнал НВ у своїй інфографіці розповідає про ключові показники першої десятки рейтингу.
До топ-10 найдорожчих брендів увійшли п’ять представників зі сфери IT-технологій, два — зі сфери ритейлу і по одному — з банківського, страхового та медіабізнесу.
1. Amazon — вартість бренду $ 220,8 млрд
2. Google — $ 159,78 млрд
3. Apple — $ 140,5 млрд
4. Microsoft — $ 117,1 млрд
5. Samsung Group — $ 94,5 млрд
6. ICBC — $ 80,8 млрд
7. Facebook — $ 79,8 млрд
8. Walmart — $ 69,0 млрд
9. Ping An — $ 69,0 млрд
10. Huawei — $ 65,1 млрд

Читайте цей матеріал у свіжому номері журналу НВ — № 4 від 6 лютого 2020 року