Amazon, Apple і Google очолили рейтинг найдорожчих брендів за версією Brand Finance

22 січня 2019, 11:16

Консалтингова компанія Brand Finance, яка оцінює вартість брендів, представила щорічний рейтинг найдорожчих брендів світу.

Рейтинг, до якого увійшло 500 брендів, очолила Amazon. За оцінкою авторів рейтингу, за минулий рік бренд інтернет-рітейлера подорожчав на 24,6%, з $150,8 мільярдів до $187,9 мільярдів.

Відео дня

Друге місце зайняв бренд Apple. Його вартість за минулий рік збільшилася на 5%, з $146,3 мільярдів до $153,6 мільярдів.

На третьому місці рейтингу розмістився Google. За даними Brand Finance, вартість цього бренду зросла на 18,1%, з $120,9 мільярдів до $142,7 млрд.

До топ-10 також увійшли Microsoft, Samsung, телекомунікаційна група AT&T, Facebook, китайська банківська група ICBC і телекомунікаційна група Verizon, а також China Construction Bank.

З першої десятки за рік вибув бренд Walmart - компанія посіла 11-ту сходинку.

Показати ще новини
Радіо НВ
X