Аеропорт Запоріжжя запустив електронну реєстрацію пасажирів і багажу
Міжнародний аеропорт Запоріжжя запровадив електронну систему реєстрації пасажирів і багажу.
Про це повідомила прес-служба аеропорту.
"Для пасажирів це означає значне пришвидшення обслуговування під час проходження реєстрації та відсутність необхідності тривалий час стояти у чергах", - йдеться в повідомленні.
Зазначається, що пасажири матимуть можливість самостійно та заздалегідь отримати електронний посадковий талон без друку паперового. Після цього пасажиру залишається зареєструвати багаж, у разі його наявності. Електронний посадковий талон, як і його паперовий аналог, містить у собі всі дані про посадкове місце в літаку, номер рейсу, та іншу інформацію щодо перельоту пасажира. Також з'явилася можливість для пасажирів проходити всі формальності за моделлю Fast Track, яка також пришвидшує процес посадки на літак.
У прес-службі додають, що на сьогодні практично всі авіакомпанії-партнери Запорізького аеропорту, а це МАУ, LOT, Turkish Airlines, Motor Sich, SkyUp, Pegasus, Atlas Global, AzurAir, WindRose, YanAir, Bravo Airways, Anda Air, працюють за новою системою.
При цьому аеропорт звертає увагу, що у кожної авіакомпанії свої правила і терміни реєстрації, тому рекомендує пасажирам заздалегідь ознайомитися з ними.
Нагадаємо, що з 24 травня аеропорт Запоріжжя призупинив обслуговування рейсів через ремонт злітно-посадкової смуги. 15 червня аеропорт відновив роботу.
У 2017 аеропорт Запоріжжя збільшив пасажиропотік на 26,5% - до 348,4 тис. пасажирів.