Гендиректор Борисполя пояснив, як віддали Duty Free тандему Гранц-Іванчук, і чому в терміналі F нічого немає

9 липня 2019, 18:27

У гендиректора Борисполя є питання до того, як проводилися конкурси на оренду площ в аеропорту під час прем'єрства Яценюка

Проведення конкурсів та умови укладення договорів на оренду площ під Duty Free в терміналі D аеропорту Бориспіль «дійсно викликають питання». Про це в інтерв'ю ЛИГА.net розповів гендиректор аеропорту Павло Рябікін.

Відео дня

Він підтвердив, що в терміналі D у компаній бізнесмена Артура Гранца, власника компаній БФ Груп і близького друга нардепа від Народного Фронту Андрія Іванчука, існують довгострокові контракти, які «триватимуть в існуючому вигляді».

При цьому конкурси на оренду компанії БФ Груп виграли під час прем'єрства Арсенія Яценюка (2014−2016 роки), з якими Іванчука пов’язують тісні політичні та дружні стосунки.

«Те, як тоді проходили торги і на яких умовах були укладені, — дійсно викликає питання», — сказав Рябікін.

На репліку журналіста, що таким чином фактично була створена монополія, і питання, чи зберігається такий стан речей і сьогодні, Рябікін відповів: «Основна проблема тут в тому, що монополія за будь-яку ціну хоче зберегти своє становище. У нас є потреба в розширенні площ громадського харчування та в меншій мірі - торгових. Але робиться все, щоб жоден новий конкурс не відбувся. Ми протягом півтора років не могли узгодити документи на відкриття площ — отримуємо їх назад під різними приводами».

За словами гендиректора Борисполя проведення нових конкурсів блокують Фонд держмайна та Міністерство інфраструктури: «ФДМ, МІУ, хто завгодно, в інтересах монополії. Адже будь-який інший гравець буде для неї конкурентом. Монополію не цікавить пасажир, якість обслуговування. Вона збирає гроші з пасажиропотоку».

Інтересами все тієї ж групи компаній Рябікін пояснив і відсутність в терміналі F торгових точок і закладів громадського харчування.

За його словами, БФ Груп виступала партнером аеропорту по спільній діяльності в терміналі F. Спільна діяльність була розірвана, але бізнесмени вважали, що договір треба відновити.

«Вони були співінвесторами терміналу на етапі будівництва. В обмін на інвестиції отримали право на експлуатацію його комерційних площ. Коли термінал законсервували, вони не захотіли платити фіксовані платежі і розірвали договір. А коли термінал розконсервували, спробували відновити свою участь… Через виконавчу службу спробували зобов’язати підписати зміни до розірваного договору про те, що він є дійсним. Зараз остання інстанція (Верховний Суд, — ред.) винесла рішення на користь Борисполя», — розповів Рябікін.

Він додав, що аеропорт готує документи для передачі до ФДМ і очікує на «цікавий та захоплюючий конкурс» на право оренди площ терміналу F.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Як повідомлялося, раніше Павло Рябікін розповів про те, як до нього приходили «шахраї», які розповідали про свої зв’язки з президентом Зеленським.

Показати ще новини
Радіо NV
X