Найбільша лізингова компанія світу подала позов на $3,5 млрд через вкрадені Росією літаки

4 жовтня, 09:34
Російські авіакомпанії не повернули лізингодавцю AerCap понад сотню літаків (Фото:Maxim Shemetov / Reuters)

Російські авіакомпанії не повернули лізингодавцю AerCap понад сотню літаків (Фото:Maxim Shemetov / Reuters)

Великий лізингодавець AerCap подав позов до страховиків через викрадені Росією літаків.

Найбільший лізингодавець на глобальному авіаційному ринку компанія AerCap Holdings подала позов до страховиків з вимогою виплатити $3,5 млрд за літаки, що залишилися в РФ.

Відео дня

Про це пише Financial Times.

Російські авіакомпанії відмовилися повернути 116 суден та перереєстрували на території РФ.

У позові зазначається, що після того, як ЄС запровадив санкції проти РФ, лізингова компанія заявила про припинення оренди та попросила російські авіакомпанії повернути літаки.

Натомість оператори перереєстрували літаки в РФ і продовжили їх використовувати. Загалом російські оператори не віддали AerCap 116 літаків та 23 запасних авіадвигуна.

Компанія AerCap подала позов до Високого суду Лондона до групи страховиків зі США на чолі з AIG та європейським компаніям на чолі з Lloyd’s.

AIG страхувала літаки лізингодавця від усіх ризиків, окрім військових. Другий страховик займається ризиками, пов’язаними з війною.

Загальна сума покриття становить $3,48 млрд, на військові ризики припадає $1,22 млрд.

Водночас страховики на чолі з AIG наполягають, що дії російських авіакомпаній «були здійснені з політичними цілями». Це виводить літаки із-під страхового покриття.

У Lloyd’s наполягають, що навіть якщо суд вирішить, що конфіскація була частиною події, що їх охоплюють поліси, вони будуть нести відповідальність тільки у разі знищення літаків.

Як пише FT, у найближчі місяці, ймовірно, буде «хвиля» страхових претензій щодо активів, що застрягли в Росії.

У червні видання Washington Post повідомляло, що російські авіакомпанії відмовляються повернути понад 400 лізингових літаків.

У середині квітня цього року Єврокомісія внесла 20 російських авіакомпаній до чорного списку повітряної безпеки.

Станом на середину березня російські авіакомпанії здатні виконувати рейси лише у вісім країн світу — Азербайджан, Вірменію, Білорусь, Киргизію, ОАЕ, Таджикистан, Туреччину та Узбекистан.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X