Adidas вирішив відмовитися від реклами на телебаченні

22 березня 2017, 11:19
Виробник спортивного одягу і аксесуарів компанія Adidas відмовиться від реклами на телебаченні до 2020 року і переорієнтує рекламні бюджети на цифрові майданчики

Про це заявив виконавчий директор компанії Каспер Рорстед (Kasper Rorsted), пише CNBC.

За його словами, прийнято рішення, що Adidas зосереджуватиметься головним чином на цифрових каналах, щоб залучити більше молодих споживачів.

Відео дня

"Зрозуміло, що більш молодий споживач взаємодіє з нами переважно через мобільні пристрої. Цифрова взаємодія є найважливішим для нас; ви вже не бачите рекламу на телебаченні", - додав Рорстед.

Стратегія передбачає, що до 2020 року доходи від цифрових роздрібних продажів зростуть з €1 млрд до €4 млрд.

Показати ще новини
Радіо НВ
X