Понад 90% компаній в Україні працюють з клієнтами без допомоги CRM-систем — дослідження

24 липня 2020, 20:22

Спеціалізованими CRM-системами користуються всього 8,4% опитаних компаній.

Понад 90% компаній в Україні не використовують спеціалізовані CRM-системи для роботи з клієнтами. Про це йдеться в спільному дослідженні GfK і Бітрікс24.

Для збору звітності про роботу з клієнтами 49% компаній використовують Excel, а ще 29% компаній фіксують ключові моменти на папері. Сервісами 1С та MEDoc користуються 67% і 56% компаній. При цьому, використовують CRM або планують це робити всього 8,4% опитаних компаній.

Відео дня

Відзначається, що в Києві відсоток компаній, які використовують в роботі CRM-системи трохи вище — 12%.

Найчастіше CRM-системи використовують компанії, що працюють у сфері IT-послуг і соціальних послуг (53%), торгівлі (23%), ремонті (6%) і промисловості (14%).

Відзначається, що в порівнянні з 2017 роком українські компанії все частіше відмовляються від Excel на користь спеціальних сервісів. Однак, відсоток паперової звітності при цьому зростає.

Більшість опитаних компаній (54%) назвали причиною впровадження CRM зростання кількості клієнтів і зрослу навантаження на менеджерів. 83% компаній заявили, що найактивнішими користувачами CRM-систем є співробітники відділу продажів, ще 56% - відділ маркетингу. На третьому місці опинилися відділи фінансів і бухобліку, яким потрібен доступ до юридичних даних і контрактів.

При цьому, 47% компаній, що працюють з CRM, відзначають, що впровадження системи істотно підвищило їх ефективність роботи. Ще 45% зазначили, що ефективність зросла, але незначно.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X