1,5 млн євро на діджіталізацію. Дарниця озвучила стратегію розвитку

16 жовтня 2019, 11:55

Дарниця інвестує в діджіталізацію процесів і розширює продуктовий портфель в трьох напрямках

Фармацевтична компанія Дарниця інвестувала 1,5 млн євро в діджіталізацію процесів, компанія повністю роботизувала склад. Про це на прес-конференції повідомив глава ради директорів Darnitsa Group Дмитро Шимків, передає кореспондент НВ Бізнес.

Відео дня

«Щороку інвестуємо понад 10% валового доходу. У 2018 році сума таких інвестицій склала 3,5 млн євро», — розповів Шимків.

За його словами, стратегія компанія визначає три пріоритети в розвитку продуктового портфелю: кардіологічний напрямок, неврологічний та вирішення проблеми болю.

У 2018 році Дарниця представила 10 нових брендів у 12 лікарських формах, до кінця 2019 року вийдуть 11 брендів, а в 2020 році - 14 брендів у 29 лікарських формах. Зараз на різних етапах розробки знаходиться понад 60 лікарських засобів.

Компанія Дарниця заснована у 1930 році. Частка компанії в 2018 році склала 14,4%. У 2018 році компанія збільшила чистий прибуток на 31,3%, до 449,1 млн грн. Кінцевим бенефіціаром Дарниці є Гліб Загорій.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X