Небесний лайнер для шосейних просторів. Тест-драйв автобуса Neoplan Skyliner - фото
Спецпроект

Небесний лайнер для шосейних просторів. Тест-драйв автобуса Neoplan Skyliner

31 травня 2019, 14:15


С ьогодні нам відкриті вікна в Європу — і ми все більше мандруємо її прекрасними старовинними куточками. Хтось вважає за краще за годину-дві блискавкою перетнути простори на літаку, а комусь миліше розгледіти кожен надзвичайний куточок з широкого вікна автобуса. Шосейні лайнери користуються популярністю — в Україну приходять європейські перевізники, та й вітчизняні компанії не відстають, поповнюючи і розширюючи свої парки. Саме з оглядкою на європейців і наші транспортники прагнуть вибрати сучасну і якісну техніку. Тепер у них з’явився ще один гідний варіант: компанія MAN Truck&Bus Ukraine привезла на прем'єру до Києва вершину і перлину модельного ряду Neoplan — міжміський автобус VIP-класу Skyliner.

Відео дня

Двоповерховий лайнер дивовижно витончений, незважаючи на свої габарити: довжина триосної машини — 14 м, а висота — 4. Стрімкий летючий дизайн і іскристий колір благородного шампанського одразу навіяли думки про те, що, мабуть, непогано б прокататися на настільки гарному автобусі хоч до самого Парижа. Шлях неблизький, проте — чи готовий лайнер оточити нас достатнім комфортом?

Фото: Микола Новицький.
MAN Truck&Bus Ukraine


Будьте як вдома

Гостинно розкритий отвір зустрічає мене зручним широким входом з єдиною сходинкою. Перший поверх у Skyliner повністю низькопідлоговий: відрада для тих, хто подорожує з маленькими дітьми або для літніх пасажирів. До того ж тут передбачено місця для двох крісел-візків і підйомник для них. На нижній палубі - невеликий салон на два десятка місць з лаунж-зоною і столиками. У його кінці - бар з бойлером для приготування гарячих напоїв і досить простора туалетна кімната.

Від обох дверей піднімаються грамотно спроектовані сходи з широкими сходинками і безпечними поручнями. Ступаю на верхню палубу — і на мить у мене перехоплює подих: я вражений великою кількістю світла і легкістю інтер'єру, яких я не бачив у жодному іншому автобусі. І я відразу розумію, чому Skyliner має саме таку назву — небесний лайнер! Адже небо тут — лейтмотив: воно всюди! Величезні вікна з низькою підвіконною лінією і заскленими скатами, але головне — майже повністю прозора стеля по всій лінії між багажними полицями. Тому в автобусі вдень завжди світло, а ясної ночі можна насолодитися місячним світлом і сяйвом зірок. Однак не варто побоюватися немилосердного печіння сонця: все скло — атермальне, воно блокує шкідливий ультрафіолет і сонячний жар.

Neoplan Skyliner — поза сумнівами, вершина інженерної думки і прогресу у всьому нинішньому світовому виробництві автобусів.

Розташовуйтеся з комфортом! Крісла в шосейному лайнері зручніші, ніж у звичних нам лайнерах небесних: у них набагато більший крок, ніж у літаках, та й профіль сидінь вдаліший. Логічно, адже вони серйозно розраховані на тривалі поїздки. Відхиливши спинку, ви не потривожите тих, хто сидить позаду: кінематика крісел влаштована таким магічним чином, щоб не обмежувати нічиїх свобод.

Навпаки, Skyliner тільки радий подарувати своїм пасажирам додаткові свободи і принади життя. Відкидними столиками і зручними гачками для одягу, мабуть, нікого не здивуєш — але як щодо справді ємних багажних полиць, індивідуальних USB-портів для підзарядки гаджетів і навіть розеток побутового стандарту на 220 В? Neoplan готовий щедро надати вам все це. А також — відмінну розважальну медіасистему з великими екранами і роз'ємами для навушників.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю
Ярослав Московка

Фото: Ярослав Московка

Фото: Микола Новицький.
MAN Truck&Bus Ukraine

Тому що ми - пілоти

О тже, пасажири Neoplan оточені теплом (а влітку, звісно ж, м’якою прохолодою), затишком і турботою. А як щодо водія? Адже від комфорту і правильної організації його робочого місця безпосередньо залежить безпека поїздки. Звичайно, я не забув випробувати новий лайнер за кермом.

Пасажири Neoplan оточені теплом (а влітку, звісно ж, м’якою прохолодою), затишком і турботою.

У розпорядженні пілота (а я б вважав за краще іменувати водія Skyliner саме так!) — потужний арсенал сучасних електронних помічників. Є система, яка пильнує за втомою: тільки-но вона виявить за рухами керма і педалей, що водій «клює носом», як одразу ж подасть звуковий сигнал і запропонує зробити кава-паузу. Є прекрасна навігація, з якою не заблукаєш у жодному найзаплутанішому містечку. А на шосе добру службу послужить інтелектуальний круїз-контроль. Він враховує не тільки швидкість попутних транспортних засобів (і здатний автоматично зупинити автобус, а потім відновити його рух), але також профіль дороги — перед підйомом автоматика трохи розжене лайнер, щоб легше було піднятися на його вершину, а перед затяжним спуском, навпаки, стримає темп.

Коробка передач — автоматизована 12-ступінчаста. Від механіки провідні виробники давно відмовилися навіть на міжміських машинах: автомат менше стомлює водія і повністю кооперується зі згаданою електронікою. Та й енергією 510-сильного мотора автоматична коробка передач розпоряджається навіть доречніше від досвідчених пілотів.

Фото: Микола Новицький.
MAN Truck&Bus Ukraine

Потужне серце лайнера оживає безшумно: пуск двигуна можна визначити лише за легким шелестом десь далеко позаду і за рухому стрілки тахометра. Точно так само тихо автобус рушає з місця і набирає хід, непомітно, без поштовхів, змінюючи одну передачу за одною. Всі зовнішні звуки і шуми залишилися за перепоною скла лайнера: вони не проникають у салон точно так само, як і сонячний жар. Акустичний комфорт у цьому автобусі - без перебільшень, як у преміальному легковому автомобілі. А плавність ходу — набагато краща. Лайнер з щонайм’якшою пневматичною підвіскою немов ширяє над ямами і горбочками, ніжно плекаючи безтурботний відпочинок своїх пасажирів.

Фото: Микола Новицький.
MAN Truck&Bus Ukraine

А пілот безмірно щасливий зручному кріслу з пневмоподушкою, легкому керуванню, завжди достатньому запасу динаміки, вивіреним гальмам і феноменальній оглядовості. До речі, Skyliner — перший в світі автобус, який оснащений відеокамерами замість звичайних дзеркал. Компактні корпуси камер полегшують маневрування, але головне — камери набагато більше і краще «бачать» вночі і в погану погоду, а дисплеї позбавлені відблисків і засвічень.

Мабуть, на такому лайнері і справді з легкістю і задоволенням долетиш з Києва до Парижа. Я лише не визначився, якому б місцю я віддав перевагу: на верхній палубі чи за кермом?

Ярослав Московка
Фото: Ярослав Московка

Фото: Микола Новицький.
MAN Truck&Bus Ukraine


Вердикт 10/10

N eoplan Skyliner — поза сумнівами, вершина інженерної думки і прогресу у всьому нинішньому світовому виробництві автобусів. Це лайнер преміального класу, оснащений усіма доступними на сьогодні атрибутами комфорту і безпеки. Він готовий подарувати своїм пасажирам незабутню подорож на найдальші відстані в оточенні непорушного затишку та іскристого задоволення.

Фото: Микола Новицький.
MAN Truck&Bus Ukraine

Діліться матеріалом




Радіо NV
X