Король Лев. Тест-драйв тягача MAN TGX - фото
Спецпроект

Король Лев. Тест-драйв тягача MAN TGX

7 травня 2019, 11:37

 

Ф лагманське сімейство великотоннажних вантажівок MAN TGX отримало нові варіанти індивідуального оснащення.

Символ компанії MAN, одного з провідних світових виробників вантажівок і автобусів, вибраний невипадково – і дуже влучно. Як лев визнаний царем тваринного світу, так і великі машини з м'язистим хижаком на своїй емблемі підкорили світ автомобільних перевезень.

Відео дня

Сьогодні MAN – це знак найвищих стандартів якості та передових технологій. Однак преміальний бренд виділяється серед інших ще й найбільш гнучкими, винятковими підходами до втілення побажань замовників. Саме тому MAN запускає програму Individual – унікальних виконань вантажівок і автобусів.

Фото: Микола Новицький
MAN TGX   

 

Можливо все!

Н а Женевському автосалоні я люблю побродити по стенду одного дуже дорогого легкового бренду – цікаво погортати каталоги зі зразками шкіри найтоншої вичинки, помилуватися пластинками з іскристими перламутровими фарбами, пофантазувати з комбінаціями дерева і металів в обробці. Так ось – MAN пропонує такий же підхід до створення ексклюзивних варіантів комерційної техніки.

Фото: Микола Новицький
MAN TGX

Ви вже змогли уявити собі, що кабіна сідельного тягача оброблена самими якісними матеріалами, немов в легкових автомобілях лакшері-класу? А тепер постарайтеся уявити і зовсім неймовірне: будучи клієнтом MAN, ви наділені правом вибрати, як може бути виконаний буквально кожен елемент оздоблення. Наприклад, вставки на передній панелі: хочете – чорний глянець з глибоким блиском або класичний дерев'яний шпон, а може – модний і динамічний шліфований алюміній? Неймовірна різноманітність оббивок крісел: від зносостійких добротних тканин життєрадісних кольорів до міцної шкіри і навіть замші Alcantara.

Микола Новицький

Фото: Микола Новицький

Фото: Микола Новицький
MAN TGX

  

Всі ці блага покликані підкреслити імідж замовника і дозволяють йому виділити свої машини в потоці: адже вигляд автомобіля – візитна картка перевізника. Але головне, що елементи персоналізації створюють гідні умови роботи водія. Адже для шофера далекомагістрального тягача кабіна – це його другий дім. А часом, швидше, навіть і перший. Саме тому комфорт і ергономіка кабіни мають першорядну важливість. І MAN доводить, що здатний найкращим чином подбати про виняткові умови праці та відпочинку водіїв.

  

Ласкаво просимо на борт

Д о нас в Київ приїхав тягач MAN TGX 18.460 в індивідуальному виконанні. Уже здалеку машина помітна не тільки великої фірмовою емблемою з широкою хромованою планкою над нею, а й чудовим темно-вишневим металіком, що дивно переливаються в сонячних променях. Широка палітра кольорів, часом нестандартних і дуже цікавих – це, звичайно, теж частина програми Individual.

М'яко розчиняються широкі двері – і я піднімаюся зручними сходами у високу простору кабіну. Усі сходинки, крім самої нижньої, прикриті дверима – а значить, і в бездоріжжя міжсезоння, і в лютий зимовий снігопад вони залишаться чистими і сухими. Продуманість кожного елемента в міркуваннях зручності і безпеки – одвічна відмінна риса MAN!

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Фото: Микола Новицький
MAN TGX

У нашого екземпляра кабіна з середньою висотою даху, але навіть тут я зі своїм зростом трохи менше двох метрів можу стояти в повний зріст. Підлога майже рівна, і по всіх просторах кабіни можна легко і безперешкодно пройти. Закриваю двері – її ручка оброблена дорогим анодованим алюмінієм, як в преміальному легковому авто: і нарядно, і кожен дотик – в задоволення.


Будинок за кермом

З а лічені миті з комфортом освоююся за кермом. Здається мені, і королівський трон не зрівняється із зручністю посадки в кріслі водія MAN TGX. Пневматична підвіска і підігрів, можливість налаштування по фігурі всієї поверхні сидіння – від поперекового підпору з пневмопідкачкою до регулювання плечового пояса. А як вам клімат-контроль, який може направити в подушку і спинку як тепло, так і цілющу прохолоду?

Сьогодні MAN  це знак найвищих стандартів якості та передових технологій.

Мудро і наочно розташовані всі елементи кабіни – від керма і педалей до кожної клавіші.

Якісно читається велика, чітко оцифрована панель приладів, на одному зоровому рівні з нею – великий і контрастний кольоровий дисплей медіасистеми з навігатором. Поруч під рукою – зручні підстаканники, в які увійде і літрова пляшка. Тут же – широка поличка для смартфона, і зрозуміло, поруч з нею USB-порт для зарядки. Продумано все!

Фото: Микола Новицький
MAN TGX

А тепер обернімося – тільки погляньте на це розкішне спальне місце! Воно не поступиться за комфортом домашньому ліжку. Гордість MAN – матрац з пінним наповнювачем: у нього ортопедичний профіль, який не дає усадку з часом, а ще він нейтральний для алергіків. Світлодіодне освітлення з пультом управління здатне створити будь-який бажаний відтінок: комусь до душі теплі тони, комусь – прохолодна синява. Є і лампа для читання з гнучким штативом. На задній стінці – кнопки електроприводу шторок на вікнах: навіть про такий нюанс комфортного відпочинку готова подбати автоматика. І нарешті – тут є телевізор!

Фото: Микола Новицький
MAN TGX

Скільки б у водія не було особистих речей, вони без проблем помістяться у всіляких речових відділеннях кабіни, адже обсяг останніх – більше 200 л! Тут головне не забути, що куди покладеш. Ємні шафи передбачені і над вітровим склом, і над спальною полицею. А ще в кабіні MAN TGX є холодильник – він висувається з-під спального місця, і його верхні дверцята можуть одночасно послужити обіднім столиком.

Фото: Микола Новицький
MAN TGX


Левове Серце

У нашого тягача – 460-сильний двигун в парі з роботизованою коробкою передач: у неї 12 ступенів для руху вперед і 2 – назад. Крім того, спеціально для нелегких вітчизняних дорожніх умов коробка забезпечена функцією розгойдування, яка дозволяє запросто виїхати з глинистого бруду будмайданчика або з підступної зледенілої ділянки.

Є цілий загін електронних помічників водія – розумний адаптивний круїз-контроль, якому відомий дорожній профіль, система камер огляду, що полегшує маневрування великої машини, допомога при рушанні на підйомі і маса інших найсучасніших систем. Всі вони покликані підвищити безпеку руху і зробити роботу водія справжнім задоволенням – що, власне, і мені вдалося відчути за час нашого експрес-тесту.

Фото: Микола Новицький
MAN TGX

 

Величезна потужна вантажівка – такий собі грізний лев – легко зі мною ладнає, немов ласкаве домашній кошеня. Він маневрений і слухняний, вражає відмінною оглядовістю і виразною інформативністю керма. Ось вона, техніка завтрашнього дня, доступна нам вже сьогодні!

  

Вердикт НВ 10/10

Т ягач MAN TGX вражає продуманістю рішень і передовими конструкторськими ідеями. Важку буденну працю водія він здатний перетворити на комфортне задоволення. А для логістичної компанії він вигідний високою паливною економічністю, сучасними системами телематики і справжньою німецькою надійністю.

Діліться матеріалом




Радіо НВ
X