В Ощадбанку стався збій — не працював додаток та термінали оплати

1 вересня, 15:43
В Ощадбанку стався збій (Фото:Ощадбанк / Flickr)

В Ощадбанку стався збій (Фото:Ощадбанк / Flickr)

Державний Ощадбанк зіштовхнувся зі збоєм у роботі своїх сервісів. Уточнено.

Державний Ощадбанк зіткнувся з масштабним збоєм, через який спостерігалися проблеми в роботі додатка, онлайн-банкінгу та термінали для оплати.

На збої роботи користувачі масово скаржилися на сторінці банку Facebook.

Відео дня

Зокрема, клієнти скаржилися на те, що платежі з картки на картку не проходять, а додаток банку не працює.

Як пише Економічна правда, деякі роздрібні мережі також зіштовхнулися із проблемами у роботі терміналів.

Співробітниця держбанку у коментарях на сторінці Ощада повідомила, що «всі послуги, крім додатків, вже відновлені». За її словами, додаток відновить роботу найближчим часом.

Причиною проблем із зазначеними сервісами назвали "ьехнічний збій".

Уточнено. Як заявили у пресслужбі Ощада, збій був пов'язаний з оновленням систем банку.


«У стандартному режимі це відбувається непомітно для клієнтів – усі сервіси при цьому продовжують працювати. Чергове таке оновлення банк провадив сьогодні. Цього разу сервер перезавантажувався повільніше, ніж звичайно. Тому тимчасово – півтори години – дистанційні сервіси Ощадбанку були недоступні», – заявили у фінустанові.

У банку додали, що команда оперативно відреагувала і зараз усе працює коректно.

Нагадаємо, що за підсумками чистий збиток державного Ощадбанку становив 4,03 млрд грн.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X