Vodafone звинуватив Приватбанк у недостатньому захисті даних клієнтів

25 травня 2018, 12:08

Один з найбільших мобільних операторів України – Vodafone заявив, що послуга верифікації клієнтів Приватбанку має недостатній захист.

Про це НВ Бізнес повідомила прес-служба оператора.

Днями з рахунків 18 лучан зникли їхні гроші, повідомляв напередодні Приватбанк. За його даними, зловмисники скористалися можливістю перевипуску SIM-карт оператора Vodafone і таким чином заволоділи фінансовими номерами людей, а отже і доступами до їхніх рахунків.

Відео дня

"На жаль, Vodafone поки єдиний з операторів, який не підтвердив співпрацю з банком в плані безпеки даних", – повідомляли в банку. При цьому керівництво Приватбанку вирішило повернути викрадені кошти клієнтам.

У свою чергу Vodafone заявив редакції, що стикається з подібними скаргами клієнтів Приватбанку. Оператор стверджує, що запропонував систему верифікації, яка дозволила б банкам убезпечити своїх клієнтів від подібних посягань шахраїв і нівелювати вразливість банківських послуг.

"Низка банків готові впроваджувати рішення, Приватбанк не прийняв нашу пропозицію. Те, що банк вирішив компенсувати шкоду своїм клієнтам, свідчить про те, що банківська послуга має недостатній захист і верифікацію клієнтів", – повідомив Vodafone НВ Бізнес.

Оператор уточнив, що готовий ще раз обговорити з банком пропозицію про верифікацію клієнтів, оскільки розуміє важливість надійного захисту фінансових коштів.

"А поки рекомендуємо абонентам користуватися тільки гарантовано захищеними сервісами", – сказав оператор.

Показати ще новини
Радіо NV
X