Український бізнес зіткнувся відразу з двома ударами конкуренції

2 лютого 2017, 08:00
Новини компаній
Ігор Гут, керуючий партнер шведського проекту DYB | Develop Your Business

Ігор Гут, керуючий партнер шведського проекту DYB | Develop Your Business

Перший – на ринку, який не зростає і навіть скоротився, підвищилася активність гравців – треба "щось робити і якось виживати"

Другий удар отримали ті, хто «рвонувши сорочку», націлилися на експорт у ЄС. На відміну від східного напрямку, на Заході наші компанії зіткнулися не з кількісною, а з якісною конкуренцією. В обох випадках ДНК компаній відчули загальну проблему – тотальну неконкурентоспроможність бізнес-моделей.

Відео дня

Якщо не говорити про фінансування, больові точки мають такий вигляд:

1.Немає розуміння типу бізнес-моделі і принципу, на чому будується конкурентоспроможність – на управлінні витратами, унікальному продукті чи відносинах з клієнтами?

2.Відсутній баланс між якістю продукту і якістю просування. Або хороший, але невідомий (або незрозумілий) продукт. Або розкручена профанація без перспектив затриматися на ринку.

3. Немає фокусу і як результат – зайвий неліквідний асортимент, поганий контакт із цільовою групою. І найголовніше - слабо розвинені ключові компетенції – вміємо робити все потроху, але майже нічого по-справжньому добре.

Український бізнес несподівано опинився у світі, в якому компанії давно не конкурують товарами або послугами, вони конкурують бізнес-моделями.

9-10 лютого в Києві відбудеться авторська програма Ігоря Гута ДНК компанії goo.gl/PEVWF2


У результаті дослідження понад 300 компаній українсько-шведського проекту DYB | Develop Your Business Ігор Гут створив модель ДНК компанії. Вона складається з інструментів маркетингу провідних бізнес-шкіл світу і показує, якою повинна бути успішна компанія. У ДНК компанії три основних частини: що робить бізнес-модель ефективною, продукт конкурентоспроможним, а бренд привабливим. ДНК – це комплексний план на одному аркуші – як перевершити конкурентів і розвиватися.
І головне – чому одні успішні, а інші ні? І чому ми такі бідні, якщо такі класні :)

Про автора

Ігор Гут - системний дослідник українського бізнесу.
Керуючий партнер шведського проекту для власників DYB | Develop Your Business.
Засновник DYB Business Club.
Кандидат економічних наук, захистив дисертацію у сфері поведінки споживачів.
Член Несторівської групи (стратегічне бачення України — 2025)

Авторська програма Ігоря Гута ДНК компанії
9-10 лютого Київ
Програма проходить в інтерактивному форматі, насичена реальними прикладами та висновками з успіхів і поразок провідних компаній.

Детальніше: goo.gl/PEVWF2

Показати ще новини
Радіо НВ
X