Україна починається з Приватбанку

Щоб будь-який маршрут по нашій країні був вам не тільки по плечу, але і по кишені, ПриватБанк став ключовим партнером Національної програми лояльності «Турист України», бо впевнений, що подорожувати потрібно тільки з тими, кого любиш.
Відбулося урочисте підписання Меморандуму про співробітництво між Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК», Асоціацією «Національна Туристична Організація України» та Visa International Service Association. Цей документ підтвердив наміри сторін прийняти участь у створенні Національної програми лояльності «Турист України», яка буде реалізовуватися в рамках «Міжнародного року сталого туризму в інтересах розвитку», оголошеного ООН в 2017 році.
Актуальність створення комплексної програми з розвитку туристичної сфери української економіки доводить саме життя, адже за останні кілька років у силу різних внутрішніх і зовнішніх причин внутрішній туризм в нашій країні переживе справжній бум. Так згідно з даними Департаменту туризму і курортів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України кількість внутрішніх туристів в 2015 році склала 357 тисяч чоловік і 125,5 тисяч екскурсантів. При цьому в цей же період Україну відвідало майже 13 млн. іноземних туристів. А отже, резерв зростання внутрішнього туризму ще не вичерпаний. І для того, щоб все більше число українців обирали Україну в якості ідеального місця для відпочинку та дозвілля, а розвиток малого і середнього бізнесу, пов'язаного з цією індустрією, тривав швидкими темпами, необхідно за допомогою сучасних інформаційних технологій активно популяризувати національний туристичний продукт.
«Завдяки інфраструктурним і технологічним можливостям ПриватБанк спільно з партнерами створює комплексний цифровий майданчик для розвитку туризму та комунікації туристичного бізнесу з мандрівниками, з можливістю онлайн замовлення і оплати послуг картами будь-яких банків, – озвучує свої мети голова правління Приватбанку Олександр Шлапак. – Завдяки новому сервісу, впровадження якого не вимагає від держави ні копійки, туристи зможуть всього за кілька кліків організувати подорож, придбати авіа та залізничні квитки, замовити таксі і столик в ресторані, отримати інформацію про цікаві заходи та визначні пам'ятки, побудувати маршрути, придбати тури і екскурсії, а також автоматично стати учасником національної програми лояльності «Турист Україна». Однак цей мобільний додаток не тільки виконує роль реєстраційної туристичної карти, допомагаючи отримати доступ до туристичних послуг зі знижками та привілеями, але і надає сучасні платіжні рішення, що забезпечує високі темпи розвитку платіжної інфраструктури та сприяє популярності зручних і швидких методів оплати туристичних послуг. А значить, національна програма «Турист України» стане комплексним інформаційним майданчиком для реалізації пропозицій і безпосередньої комунікації туристичного бізнесу та клієнтами. Що створює умови для подальшого розвитку національної економіки. «Сьогодні частка туризму у ВВП України становить близько 2%, – зауважив віце-прем'єр-міністр – міністр економічного розвитку і торгівлі України Степан Кубів. – Але за умови системного розвитку в'їзного туризму та активізації зростання внутрішнього туризму, одним з дієвих інструментів якого стане презентована сьогодні програма, Україна зможе стати важливим гравцем на світовому туристичному ринку, на який нині припадає 10% глобального ВВП і 6% – загального світового експорту».