Цифрове майбутнє: ПриватБанк відзначив перші 25 років

0 коментувати
Цифрове майбутнє: ПриватБанк відзначив перші 25 років
На сьогодні ПриватБанк є одним з найкращих цифрових банків світу і пропонує свій досвід передати іншим державним структурам

Найбільший банк України 19 березня відзначив свій перший гучний ювілей. У цей день в 1992 році була підписана банківська ліцензія НБУ. А в грудні минулого року в історії банку сталася не менше знаменна подія - банк став державним.

«У грудні минулого року народ України в особі Ради національної безпеки прийняв на себе відповідальність за подальшу долю банку. Фантастичні 117 млрд грн спрямовані на підтримку банку. І сьогодні у нас є всі можливі ресурси: підтримка держави, вірні клієнти, фантастичний колектив і найсучасніші технології. Сьогодні ми сильні як ніколи », - сказав під час свого виступу на честь ювілею голова правління Олександр Шлапак. 

Сьогодні ми сильні як ніколи

За його словами, клієнти, які після цієї події залишили банк - вже повернулися. Зараз банк обслуговує 20,5 млн клієнтів - фізичних осіб. Це більше, ніж населення Білорусі або країн Балтії. Кожен день фінансова організація проводить 8 млн транзакцій. Приголомшливі результати показує й мобільний додаток Приват24. Ним користується чверть всіх клієнтів, з яких 3 млн - щодня. За словами Шлапака, це результат того, що останні 17 років банк багато коштів інвестує в нові сервіси та нові технології, аналогів яким немає в Україні і за навіть кордоном.

«Ми постійно проводимо моніторинг якості наших послуг. Періодично ми задаємо своїм клієнтам одне і те ж запитання - чи готові вони порекомендувати банк своїм друзям і знайомим. За останніми даними, ствердно відповідають 44% клієнтів. Але коли ми замінили назву банку на державний, ця цифра опустилася до 17%. І ще 30% відповіли, що не задоволені роботою державних установ. Тоді ми зрозуміли, що наш обов'язок поділитися досвідом з нашим основним акціонером - народом України», - сказав Шлапак. Тому свої 25 років банк відзначив з тими, хто повинен міняти країну - міністрами і головами місцевих рад, районних і обласних адміністрацій.

Чим же поділився ПриватБанк?

Насамперед технології та послуги. Банк пропонує чиновникам почати впроваджувати те, що банк вже розробив і протестував. Наприклад, оплата карткою в транспорті. У найсучасніших містах світу це можна робити вже з допомогою телефону та QR-коду. ПриватБанк пропонує встановити в транспорті зчитувальні пристрої, замість компостерів - валідатори, які зчитують карту і роздруковують чек. А через Приват 24 оплачувати паркування.

Ці ж карти банк пропонує використовувати для обліку пільгових пасажирів. Так місцева влада може бачити, скільки таких людей і в якій кількості реально користується міськими послугами. На продовження цієї ініціативи, банк пропонує через карту городянина реєструвати записи в лікарнях або подавати скарги в муніципальні служби.

У Приватбанку говорять, що зараз люди все частіше вважають за краще писати в служби підтримки, а не дзвонити туди, тому міський колл-центр можна легко замінити онлайн-чатом, що допоможе істотно заощадити кошти держави і оптимізувати процес. Нарешті банк може на себе взяти й обов'язки Центрів надання адмінпослуг. Не потрібно буде будувати нові будівлі й наймати персонал.

«Держава і банк - це сервісні організації. Наше спільне завдання давати прості й не дорогі послуги клієнтам. У наших приміщеннях не повинно бути навіть натяку на неповагу і корупцію. У наших приміщеннях клієнти повинні відчувати максимальну повагу до власної гідності. Тому найбільш гідну дату останніх років ми назвали «Революцією гідності», - сказав Олександр Шлапак.


Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Фінанси ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: