Гороховський про карти АТБ та Сільпо, та плани Rozetka у фінтеху: «Це придуманий біль»

24 грудня 2021, 12:40

Співзасновник monobank Олег Гороховський розкритикував ініціативи ритейлерів АТБ та Сільпо щодо видачі своїх карт клієнтам.

Співзасновник monobank Олег Гороховський не вірить в успіх ініціативи ритейлерів АТБ та Сільпо щодо роздачі власних банківських карток клієнтам. Про це він розповів в інтерв'ю НВ Бізнес.

Відео дня

" Ми маємо справу з досить частою помилкою бізнесменів із минулого. Воно полягає в тому, що якщо у мене є клієнт, я можу, маючи до нього доступ, його ще кудись конвертувати. Клієнти — це не валізи, ти не можеш перенести їх із однієї кімнати до іншої", — заявив Гороховський.

Він додав, що навіть якщо ритейлери зможуть змусити клієнтів отримувати свої знижкові бали на цю карту, це нічим не відрізнятиметься від сотень дисконтних карток, які вже мають покупці в гаманці.

" Якщо ти хочеш зробити сервіс, то він має лікувати якийсь клієнтський біль. У клієнта взагалі не було болю у випадку з Сільпо — про те, як йому отримувати бали Сільпо. Це придуманий біль, який, на думку власників бізнесу, повинен мотивувати клієнтів відкрити ці карти", — додав банкір, наголосивши, що з Rozetka склалася схожа ситуація.

За його словами, якщо ритейлери на кшталт АТБ та Rozetka не дадуть клієнтам цінність від володіння картками, «там буде емісія, але там не буде користування».

«Те саме стосується Rozetka, і те саме стосується АТБ — вони повинні дати клієнтам цінність», — вважає банкір.

Також Гороховський нагадав, що кілька років тому багато хто припускав, що мобільні оператори стануть банками. Однак щось схоже на нормальний банк або платіжний сервіс операторам вдалося створити тільки в країнах Пакистану або Бангладеш.

За словами співзасновника monobank, телекому дуже мало шансів на успіх у банківському бізнесі через те, що їм надто важливий їхній основний бізнес — зв’язок.

Про свої плани запустити платіжну систему Rozetka заявила у березні цього року на тлі початку суперечки ритейлерів та банкірів про ставки інтерчейнджу.

У квітні про плани видати мільйони карток АТБ-Pay у партнерстві з Райффайзен Банком Аваль та платіжною системою Visa заявив найбільший продуктовий дискаунтер України АТБ.

У серпні цього року свій цифровий банк Власний рахунок запустила Fozzy Group, яка розвиває мережу магазинів «Сільпо». Компанія, як і багато інших ритейлерів, виступала за регулювання інтерчейнджу та ставки еквайрингу.

Повна версія інтерв'ю Битва за першу карту. Співвласник monobank Олег Гороховський про конкурентів, мільярд доларів і ризики з минулого читайте на НВ Бізнес.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X