Як отримати автомобіль, купивши квиток на автобус?

10 листопада 2020, 13:58
Новини компаній
Mastercard (Фото:Mastercard)

Mastercard (Фото:Mastercard)

Відповідь знає ПриватБанк, який спільно з Mastercard, успішно провів акцію, спрямовану на привернення уваги клієнтів до своїх дистанційних платформ з продажу квитків на всі види транспорту.

Створюючи і насичуючи свою цифрову екосистему новими простими і зручними клієнтськими сервісами, ПриватБанк завжди прагне до того, щоб давати людям більше, ніж вони очікують. Ще в 2012 році найбільш інноваційний український банк почав продаж залізничних електронних квитків через свої термінали самообслуговування, а також через інтернет-банкінг або за безкоштовним мобільним номером 3700.

Відео дня

А вже через два роки банк почав продаж цифрових квитків і в 2017 році кожен п’ятий залізничний квиток в Україні був куплений через сервіси ПриватБанку. Крім того, в березні 2014 року був запущений спеціальний квитковий агрегатор bilet.pb.ua, який дозволяє швидко і комфортно вибрати і зробити онлайн-оплату квитка на будь-який вид транспорту, а також на різні спортивні і культурні заходи.

Mastercard
Фото: Mastercard

Тобто для того, щоб купити необхідний вам електронний проїзний документ на поїзд, літак або автобус не потрібно більше витрачати час на їх пошуки на сайтах перевізників або на інших веб-ресурсах, досить лише зробити свій вибір буквально в один клік. Як бонус — ПриватБанк буде супроводжувати весь цикл покупки і використання квитка, тобто покупець може скористатися послугою гарантованого повернення, листка очікування і автовикупу потрібних квитків, якщо в цей момент їх немає в системі, а також сервісом «Миттєвої розстрочки». А головне — зробити це можна в будь-який зручний для вас час і без фізичного візиту до кас вокзалів і аеропортів, без черг і скупчення великої кількості людей.

Останній аргумент, а саме нові правила соціальної поведінки в період тривання пандемії коронавірусної інфекції, став для ПриватБанку потужним стимулом до подальшого розвитку і просування власних дистанційних каналів і майданчиків з продажу квитків. Допомогти клієнтам зберегти здоров’я, але при цьому не обмежувати їх в отриманні професійних сервісів, була покликана масштабна акція «Авто за квиток на автобус», яка проходила з 16 липня до 15 жовтня 2020 року. Вона проводилася в кілька етапів і привернула велику увагу клієнтів і партнерів банку.

Mastercard
Фото: Mastercard

Умови акції були гранично простими і зрозумілими кожному. Будь-який клієнт ПриватБанку старше 18 років з активною картою Mastercard, після реєстрації на сайті promos.pb.ua, повинен був придбати через мобільний застосунок Privat24 будь-який автобусний квиток, як для подорожі по Україні, так і за її межами, вартістю від 90 грн. Всього за три місяці акції її учасниками стали понад 4 тисячі осіб, що не дивно адже «на кону» крім 45 сертифікатів на 1000 грн від Rozetka, стояв головний приз — новий автомобіль Nissan Juke.

Фінал акції «Авто за квиток на автобус», який відбувся в одному з головних офісів ПриватБанку, став для переможця акції Андрія Кінаха моментом тріумфу. Для молодого слухача Української військово-медичної академії за спеціальністю «Хірургія» це стало щасливою випадковістю. «Просто побачив оповіщення про початок акції в мобільному застосунку Privat24, і вирішив взяти в ній участь, тим більше що я все одно планував купити автобусний квиток до Рівного, щоб відвідати батьків, — згадує переможець. — Буквально за кілька хвилин я пройшов реєстрацію, заплатив за електронний квиток близько 300 грн і забув про це, тому що досить часто користуюся послугами цього сервісу з купівлі квитків.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю


Mastercard
Фото: Mastercard

Тому, коли в кінці жовтня мені зателефонували з банку і сказали, що я виграв автомобіль, мені було складно в це повірити. Але тепер у мене інший клопіт — треба навчитися водити автомашину і отримати права. Тож я щиро вдячний ПриваБанк не тільки за те, що він є надійний банком-партнером, з яким швидко і легко вирішувати найрізноманітніші завдання в будь-яких життєвих ситуаціях, але й вміє здійснювати навіть найсміливіші мрії своїх клієнтів!".

Автор: Наталя Кірьянова

Показати ще новини
Радіо NV
X