Захист від війни. ПриватБанк переніс усі бази даних у «хмару»

29 квітня, 16:01
ПриватБанк (Фото:Reuters)

ПриватБанк (Фото:Reuters)

ПриватБанк переніс свої дата-центи до «хмарних сховищ» у Європі, щоб захистити їх від війни. ОНОВЛЕНО.

Війна Росії проти України — головні події 3 червня

Державний ПриватБанк переніс свій дата-центр до Європи через загрозу фізичного знищення дата-центрів у Києві та Дніпрі.

Відео дня

Про це розповів член наглядової ради банку Роман Сульжик у ході дискусії Центру економічної стратегії, повідомляє Forbes Україна.

«Наразі Приват повністю працює з Європи», — сказав Сульжик.

Після заяви Сульжика ПриватБанк опублікував деякі подробиці про міграцію. Вона стала можливою після того, як НБУ дозволив банкам зберігати і обробляти дані «у хмарах» (рішення 8 березня 2022 р.).

«У результаті усі основні застосунки ПриватБанку було успішно перенесено у хмарне сховище, щоб забезпечити доступ клієнтів до фінансових послуг (банківські послуги, доступ до готівки, інше) у будь-який момент», — повідомили в прес-службі банку.

Ключові факти про цю міграцію:

  • менше 45 днів знадобилось, щоб усі важливі застосунки безпечно розмістити і запустити в роботу з хмарного середовища;
  • перенесено 3500 серверів;
  • понад 4 петабайт клієнтських даних і транзакцій завантажено у «хмару»;
  • понад 270 важливих застосунків перенесено;
  • понад 460 ІТ-фахівців ПриватБанку та підрядників працювали над проектом.

Інформація від прес-служби ПриватБанку додана о 16:00 29 квітня 2022 р.

За словами Сульжика, банк працював над проектом перенесення своїх клієнтів на територію Євросоюзу протягом останніх 45 днів.

Саме з цим були пов’язані перебої у роботі сервісів банку за останні тижні. Банк не повідомляв про перенесення дата-центру до Європи публічно.

Сульжик нагадав, що на початку березня НБУ дозволив банкам утримувати дані клієнта за межами країни.

Нагадаємо, що 23 квітня ПриватБанк попереджав, що клієнти можуть зіткнутися із затримками в роботі сервісів банку, мережі банкоматів та збоями під час оплати картками покупок через торгові термінали.

Раніше у квітні банк кілька разів проводив технічні роботи, через які у клієнтів виникали проблеми із роботою частини сервісів банку. У деяких випадках проблеми тривали довше за вказаний банком період.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X