Ощадбанк вирішив скасувати прив'язку карток і рахунків до відділень
Про це повідомили в банку, передають Українські новини.
Ощадбанк розпочав впровадження IT-проекту Об'єднані дані, що дозволяє "відв'язати" клієнта від конкретного відділення. Проект забезпечить консолідацію інформації по 24 регіональним управлінням банку в єдину централізовану систему.
Повідомляється, що він передбачає кардинальне оновлення ключового програмного забезпечення і створює передумови для якісного і швидкого обслуговування клієнтів у будь-якому відділенні Ощадбанку по всій країні.
За словами голови правління Андрія Пишного, створення єдиної ІТ-інфраструктури Ощадбанку дозволить об'єднати всю клієнтську інформацію в єдиному інформаційному просторі.
Кожне з регіональних управлінь послідовно переведено на нову систему.
Робота над проектом почалася в середині 2015 року.
Зараз проведено функціональне тестування всіх модулів системи і пройдені перші етапи міграції даних клієнтів центрального офісу та одного з регіонів.
Про всі роботи банк буде заздалегідь попереджати клієнтів на офіційному сайті та на офіційній сторінці в соціальній мережі Facebook, в оголошеннях у відділеннях, в SMS-повідомленнях.
100% акцій ПАТ Ощадбанк перебуває в державній власності.
2016 рік Ощадбанк закінчив із прибутком 464 млн гривень, 1-й квартал з прибутком 158 млн гривень.
За даними НБУ, на 1 квітня за розміром активів банк займав 2-е місце (226,9 млрд гривень) серед 90 діючих банків.