У Мінекономіки відмовилися використовувати новий бренд України

11 травня 2018, 13:27

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (МЕРТ) не використовуватиме затверджений напередодні Кабінетом міністром рекламний бренд Ukraine NOW.

Про це заявив радник міністра економічного розвитку Іван Ліптуга.

За його словами, МЕРТ продовжить використовувати для туристичної галузі айдентику Ukraine-It's all about U, затверджену ще в 2013 році.

Відео дня

"Стейкхолдерів не визначено. Туризм, як найгучніший рупор в брендінгу територій, має вже свою фундаментальну брендбук і айдентику, прийняту в 2013 році, яку використовують на всіх виставках протягом останніх 5 років. Ukraine-It's all about U - зареєстрована торгова марка, знаходиться на балансі та в управлінні... Мінекономрозвитку і буде далі використовуватися в цілях просування Національного туристичного продукту України ", - написав Ліптуга на своїй сторінці в Facebook.

За його словами, новий бренд України Ukraine NOW може використовуватися в сфері інвестицій та експорту, проте "потрібно запитати причетних до просування експортного та інвестиційного потенціалу країни на міжнародній арені, чи збираються вони використати дану айдентику в своїх сферах".

"Через місяць ніхто вже не згадає про нову прийнятої айдентіка, крім тих, на чиї плечі ляже завдання подальшого її впровадження в життя. І тільки від цих людей буде залежати, наскільки це життєздатний проект і чи хороший він", - зазначив радник міністра економічного розвитку.

Раніше уряд затвердив бренд України, який являє собою напис Ukraine NOW (слово Ukraine без кольорової заливки, слово NOW в жовтій заливці, а також в кінці напису символ в синьому колі, який може змінюватися ситуативно).

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X