Новації 2019. Українці зможуть повернути гроші за неякісні комунальні послуги
З 1 травня 2019 роки українці зможуть вимагати відшкодувань за отримання неякісних житлово-комунальних послуг.
Про це в грудні 2018 року повідомив міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Геннадій Зубко за підсумками засідання уряду.
За його словами, Кабінет міністрів України затвердив відповідну форму скарги на якість комунальних послуг та механізм її перевірки. Постанова набуде чинності 1 травня 2019 року.
"Це буде стосуватися перевірок якості послуг з постачання теплової енергії, гарячої води, централізованого водопостачання і водовідведення, вивезення побутових відходів, управління багатоквартирним будинком", - підкреслив Зубко.
Для отримання відшкодування споживачам комунальних послуг необхідно буде подати акт-претензію і дочекатися результатів перевірки якості послуг ЖКХ.
Нагадаємо, восени 2018 року в Україні вперше ввели контроль опалення. Для цього Національна комісія держрегулювання енергетики і комунальних послуг ввела моніторинг показників якості в сфері теплопостачання.
Зокрема, звітність про безперервність теплопостачання буде подаватися щорічно і міститиме дані про середню тривалість перерв у теплопостачанні, їхню кількості, а також тривалість ліквідації наслідків аварії понад допустимі терміни.
Щорічна звітність про якість теплоносія міститиме також кількість випадків недотримання параметрів тиску/температури за результатами проведених вимірювань.