«Еквайринг, ми йдемо за тобою». monobank купив платформу для роботи з відгуками відвідувачів і запускає новий сервіс

7 вересня 2021, 10:56

Український банківський проєкт monobank купив платформу для роботи з відгуками відвідувачів Expirenza.

Український необанк monobank купив сервіс для роботи з відгуками відвідувачів Expirenza.

Про це в своєму Telegram повідомив один із співзасновників проекту Олег Гороховський.

Серед діючих клієнтів Expirenza ресторани, приватні клініки, салони краси та інші.

Відео дня

Сервісом користуються Kyiv Food Market, Milkbar, Mimosa Brooklyn Plaza, Vodafone, Добробут, Тайський і Китайський привіт, Чорноморка, SPORTLIFE і багато інших. У компанії працює 11 чоловік.

За словами Горохівського, тепер платформа об'єднає в собі оплату в ресторанах від monobank з сервісами expirenza.

«Ми зробимо єдиний QR-код для ресторанів — відгуки, меню, оплата і чайові. Нова назва сервісу — Expirenza by mono », — написав Гороховський.

Повідомляється, що нова послуга буде доступна закладам України вже в вересні-жовтні і буде працювати з будь-якими банківськими картами.

«Еквайринг, ми йдемо за тобою», — додав співзасновник monobank.

Раніше Горохівський заявляв, що monobank варто більше $ 1 млрд і поки власники проекту не збираються його продавати. За його словами, при такій оцінці жоден український банк не зможе купити monobank.

Сервіс Expirenza.com — був заснований в 2019 році київськими підприємцями Олександром Гудковим і Михайлом Селецьким. Зараз у платформи понад 2000 клієнтів.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X