Клієнти ПриватБанку та Ощадбанку скаржаться на збої

15 лютого, 17:18
Клієнти ПриватБанку скаржаться, що не можуть завантажити Приват24 (Фото:ПриватБанк / Facebook)

Клієнти ПриватБанку скаржаться, що не можуть завантажити Приват24 (Фото:ПриватБанк / Facebook)

Клієнти державних ПриватБанку та Ощадбанку повідомляють про збої в роботі сервісів, зокрема, Приват24 та Ощад 24/7. В Ощадбанку заявили, що стали жертвою DDoS атаки. (Оновлено).

Користувачі Ощадбанку скаржаться у соцмережах, що банкомати та термінали не працюють, з карток не можна зняти або зарахувати на них гроші.

Скріншот: Ощадбанк / Facebook
Фото: Скріншот: Ощадбанк / Facebook

В банку заявили, що проблеми виникли через DDoS атаку.

Відео дня

«Ощадбанк інформує, що зазнав DDoS атаки. При цьому зазначаємо, що всі системи банку захищені та працюють в штатному режимі. Наразі спостерігається лише уповільнення входу до системи Ощад24/7 через додаткове навантаження на канали зв’язку», — повідомили в прес-службі.

Клієнти ПриватБанку також пишуть у соцмережах про перебої в роботі додатку та сайту, зокрема, про проблеми з завантаженням нового додатку Приват24.

У додатку з’являються повідомлення про відсутність зв’язку із сервером.

ПриватБанк / Facebook
Фото: ПриватБанк / Facebook

«Сиджу у відділенні Приватбанку, не працюють каси й банкомати. Співробітники кажуть, що це масове явище. Вже 40 хвилин як не працюють всі системи. У Приват24 зайшов з п’ятої спроби», — написав в Twitter один з клієнтів банку.

Оновлено о 19:10. У Приватбанку заявили, що витримали DDos-атаку протягом кількох годин.

«Протягом однієї години під час атаки деякі сервіси не працювали. Це створювало інтенсивний трафік та деякі додаткові ускладнення з доступом до послуг. Зараз ми усуваємо наслідки DDoS-атаки та відновлюємо стабільну роботу систем», — сказано в повідомленні.

У банку додали, що вживають заходів, щоб гарантувати безпеку операцій і забезпечити обслуговування клієнтів без затримок.

Оновлено о 20:45. У Держспецзв’язку заявили, що сервіси ПриватБанку та Ощадбанку зазнали масштабної DdoS-атаки, станом на 19:30 їхню роботу відновлено. В Ощадбанку підтвердили, що сайт, застосунок і банкоматна та термінальна мережі працюють.

Раніше сьогодні повідомлялося про розсилку клієнтам ПриватБанку фейкових SMS із невідомих номерів, у яких йшлося, що його банкомати не працюють 15 лютого.

У ПриватБанку заявили, що реєструють звернення клієнтів «про дезінформаційні повідомлення щодо перебоїв в роботі банку».

«Ця інформація є неправдивою і вводить в оману наших клієнтів», — відзначили в банку.

Показати ще новини
Радіо НВ
X