Клієнти ПриватБанку та Ощадбанку скаржаться на збої
Клієнти державних ПриватБанку та Ощадбанку повідомляють про збої в роботі сервісів, зокрема, Приват24 та Ощад 24/7. В Ощадбанку заявили, що стали жертвою DDoS атаки. (Оновлено).
Користувачі Ощадбанку скаржаться у соцмережах, що банкомати та термінали не працюють, з карток не можна зняти або зарахувати на них гроші.

В банку заявили, що проблеми виникли через DDoS атаку.
«Ощадбанк інформує, що зазнав DDoS атаки. При цьому зазначаємо, що всі системи банку захищені та працюють в штатному режимі. Наразі спостерігається лише уповільнення входу до системи Ощад24/7 через додаткове навантаження на канали зв’язку», — повідомили в прес-службі.
Клієнти ПриватБанку також пишуть у соцмережах про перебої в роботі додатку та сайту, зокрема, про проблеми з завантаженням нового додатку Приват24.
У додатку з’являються повідомлення про відсутність зв’язку із сервером.

«Сиджу у відділенні Приватбанку, не працюють каси й банкомати. Співробітники кажуть, що це масове явище. Вже 40 хвилин як не працюють всі системи. У Приват24 зайшов з п’ятої спроби», — написав в Twitter один з клієнтів банку.
Оновлено о 19:10. У Приватбанку заявили, що витримали DDos-атаку протягом кількох годин.
«Протягом однієї години під час атаки деякі сервіси не працювали. Це створювало інтенсивний трафік та деякі додаткові ускладнення з доступом до послуг. Зараз ми усуваємо наслідки DDoS-атаки та відновлюємо стабільну роботу систем», — сказано в повідомленні.
У банку додали, що вживають заходів, щоб гарантувати безпеку операцій і забезпечити обслуговування клієнтів без затримок.
Оновлено о 20:45. У Держспецзв’язку заявили, що сервіси ПриватБанку та Ощадбанку зазнали масштабної DdoS-атаки, станом на 19:30 їхню роботу відновлено. В Ощадбанку підтвердили, що сайт, застосунок і банкоматна та термінальна мережі працюють.
Раніше сьогодні повідомлялося про розсилку клієнтам ПриватБанку фейкових SMS із невідомих номерів, у яких йшлося, що його банкомати не працюють 15 лютого.
У ПриватБанку заявили, що реєструють звернення клієнтів «про дезінформаційні повідомлення щодо перебоїв в роботі банку».
«Ця інформація є неправдивою і вводить в оману наших клієнтів», — відзначили в банку.