Якісні перетворення: що стоїть за ребрендингом ПРАВЕКС БАНКу

30 січня 2018, 18:00
Новини компаній

ПРАВЕКС БАНК, український актив однієї з провідних банківських груп Європи і лідера в Італії в усіх сферах бізнесу – групи Intesa Sanpaolo, ступив на стежку перетворень: провів ребрендинг, змінив фірмовий стиль і логотип.

Ребрендинг – не стільки данина моді, скільки ряд якісних змін як всередині фінансової установи, так і в роботі з аудиторією.

У фінансовій установі уточнюють: зміни торкнуться не тільки зовнішньої атрибутики, а й бізнес-моделей та стратегії роботи.

Відео дня

Після ряду маркетингових досліджень ринку вирішили не змінювати назву, яка на слуху серед клієнтів з 1992 року. Зосередилися на відновленні візуальних елементів – логотипі, корпоративних кольорах і шрифтах.

Зміни торкнуться не тільки зовнішньої атрибутики, а й бізнес-моделей та стратегії роботи

До досліджень, розповіли в ПРАВЕКС БАНКу, залучили міжнародного консультанта з досвідом роботи по масштабних проектах ребрендингу в банківській сфері.

Новий логотип повністю ідентичний логотипу Intesa Sanpaolo і розроблений на основі шрифту Траян. Таким чином, ще раз підкреслюється зв'язок з італійською групою. Член Правління Банку Джанфранко Піццутто дав зрозуміти, що в найближчій перспективі ПРАВЕКС БАНК хочуть розвивати не тільки на українському ринку, але і нарощувати портфель корпоративних клієнтів за кордоном.

Ребрендинг – це лише частина стратегії розвитку банку, яка передбачає "клієнтоорієнтованість" і зростання частки на ринку в різних сегментах.

«У ПРАВЕКС БАНКу вже відбулися істотні зміни: ми позбулися проблемних кредитів, зараз оновлюємо мережу відділень. З бізнес-точки зору виконана робота перевершила всі наші очікування», – резюмував Член Правління Банку Джанфранко Піццутто.

Щоб залучити нових клієнтів, будуть міняти і вдосконалювати технології, процеси, комунікації з клієнтами і навіть продуктовий ряд.

У корпоративному сегменті банк зосередиться на кредитуванні, залученні депозитів і активній роботі з міжнародними великими гравцями.

Серед нових пропозицій в роздрібі – пакетний продукт для всієї родини FAMIGLIA і доступне автокредитування. ПРАВЕКС БАНК має намір повернутися на цей ринок вже в 2018.

У банку не приховують, що ребрендинг націлений на збільшення роздрібних продажів і частки ринку. Однак уточнюють: комплексні рішення потрібні не для цього.

"Найголовніша мета, яка стоїть перед оновленим ПРАВЕКС БАНКом – відповідати високим стандартам і задовольнити всі категорії клієнтів", – сказав голова наглядової ради банку Еціо Салвала.

Голова правління ПРАВЕКС БАНКу Тарас Кириченко розповів, що вже 17 з 50 відділень банку під новим брендом. До кінця року вивіски і стиль відділень зміниться в 30 відділеннях з 50. Зміна внутрішнього оформлення офісів – другий етап. Розроблено та затверджено універсальний дизайн, яким займалися італійські фахівці.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

У планах банку на наступний рік – побудова нової бізнес-моделі, відкриття нових відділень і підвищення рівня обслуговування клієнтів.

Показати ще новини
Радіо НВ
X