А це точно безпечно? Британський банк тестує голосовий банкінг через Google Assistant і Google Home

12 серпня 2019, 18:19

Британський NatWest обіцяє, що в майбутньому клієнти зможуть здійснювати за допомогою голосового помічника найрізноманітніші операції - переводити гроші, оплачувати рахунки і т.д.

Британський банк NatWest, що входить у The Royal Bank of Scotland Group вирішив протестувати голосовий банкінг, який дозволить його клієнтам здійснювати різні банківські операції через голосовий помічник Google Assistant на смартфоні або розумну колонку Google Home. Про це повідомляє Коммерсантъ.

Відео дня

У тестуванні, яке триватиме три місяці, візьмуть участь 500 клієнтів банку.

Тестова версія голосового банкінгу дозволить клієнтам отримати відповідь від голосового помічника про баланс, останні трансакції і відкладені трансакції, причому пристрій дасть відповідь і в голосовому режимі, і виведе її на екран. NatWest обіцяє, що в майбутньому клієнти зможуть здійснювати за допомогою голосового помічника найрізноманітніші операції - переводити гроші, оплачувати рахунки і ін. Для доступу до рахунку клієнтам банку потрібно буде вимовити дві цифри з нового чотиризначного пароля, що відрізняється від PIN-коду карти і чинного тільки для голосових операцій з рахунком.

Як зазначає видання, критики вже говорять про те, що голосовий банкінг викликає питання з точки зору інформаційної безпеки, особливо в світлі скандалів про передачу Apple і Google запитів користувачів до голосового помічника третім особам. Раніше в Google підтвердили, що співробітники компанії мали доступ до розмов користувачів системи Google Assistant.

Показати ще новини
Радіо НВ
X