«Відкриті для звернень клієнтів». В Укрексімбанку відреагували на дзвінок Зеленського

5 червня 2020, 18:33

Наглядова рада Укрексімбанку заявила, що у фінустанові відкриті до звернень клієнтів банку і готові обробляти питання, отримані з офіційних каналів комунікації.

Відповідне звернення опубліковане на сайті банку.

"Банк розуміє, що бізнес зазнає фінансових труднощів через обмежувальні заходи, введені на час кризи, викликаного COVID-19", - йдеться в повідомленні.

Відео дня

У банку закликали клієнтів почати офіційну і прозору комунікацію з відповідними органами управління.

Також в Наглядовій раді нагадали, що в компетенцію оновленого Правління Банку належить вирішення поточних бізнес-справ з урахуванням як інтересів банку, так і інтереcов клієнта.

«Контроль за ефективністю роботи Правління є виключною компетенцією Наглядової ради Банку, а не акціонера або будь-якого іншого політичного органу», - додали в банку.

Нагадаємо, що під час робочого візиту до Хмельницького президент Володимир Зеленський зателефонував голові Укрексімбанку Євгену Мецгеру, щоб вирішити проблеми місцевих підприємців з реструктуризацією кредитів.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X